تصاویر ، از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو ، سبک، راحت، ایمن و مستحکم

به گزارش وبلاگ عکس 94، رد گکو تی دی ایکس (Red Gecko TDX) مینی کمپر کاملا تازه که برای شاسی بلندهای کوچکی مانند سوزوکی جیمنی بهینه شده، یک خودروی قدرتمند آفرود است که آماده ماجراجویی در سراسر آفریقای جنوبی و حتی فراتر از آن است.

تصاویر ، از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو ، سبک، راحت، ایمن و مستحکم

به گزارش وبلاگ عکس 94 و به نقل از نیو اطلس، طول این کمپر کمتر از 4 متر ، وزن آن کمتر از 454 کیلوگرم و ظاهرش مانند پناهگاهی با پوشش رپتور است و آماده مقابله شجاعانه با همه عناصر است. این کمپر آنچه را که برای زنده ماندن در طبیعت احتیاج دارید به ارمغان می آورد. این کمپر را که به علت کوچکی و شکل ظاهرش به قطره اشک تشبیه شده قطره اشک کوچک نیز می نامند.

گکوها (نام مامورلک خانگی که برای این کمپر هم بسیار با مسما به نظر می رسد) هم خزنده های زیبایی هستند و هم نامی بسیار محبوب برای محصولات خودروهای آفرود.

رد گکو (Red Gecko) یک استارت آپ مستقر در کیپ تاون است که راه خود را مانند بسیاری دیگر از سازندگان تریلرهای آفرود به بازار پیدا نموده است تیمی که از سایر اشکال کمپینگ سرخورده شده بود و مشتاق چیزی بود که بتواند زمان راه اندازی آن را به صفر برساند. به علت اینکه هدف از کمپینگ برای همگان استراحت و سرگرمی است، این شرکت طرحی را دنبال کرد که سبک وزن، راحت، ایمن و قادر به رفتن به هر جایی باشد.

در زمانی که کمپرهای ساخته شده با ظاهری شبیه قطره اشک از ساختار چوبی دور شده و به سمت جایگزین های کامپوزیتی رفته اند، Red Gecko با افتخار ساختار قدیمی کمپر خود را نگه می دارد و استدلال می نماید که اگر تخته سه لا هنوز برای ساخت خانه و قایق مورد استفاده قرار می گیرد، قطعا می توان با استفاده از آن همچنان یک تریلر کمپینگ را ساخت. بجای پوسته آلومینیومی که معمولا برای پوشاندن قاب های چوبی و جلوگیری از رسوخ رطوبت استفاده می گردد، Red Gecko از پوشش راپتور استفاده می نماید که احتمال پوسیدگی ناشی از لغزش رطوبت بین چوب و پوست را از بین می برد.

رد گکو چوب خود را به شکل یک قطره اشکی اصلاح شده با انتهای مسطح در آورده که ما را به یاد Oregon TrailR Do-Drop می اندازد، اما با دیوارهای جلو و عقب کشیده تر. عقب دم مانند Kamm پایه محکمی برای یک درب عقب کوچک فراهم می نماید که یک گالری ساده و کاربردی با میز کار با عرض کامل و کشوهای زیر پیشخوان را پنهان می نماید. کشوی سمت چپ به میزان ای است که اجاق گاز دوگانه سوز قابل حمل Cadac را که سوخت آن به وسیله یک بطری LPG 3 کیلوگرمی تامین می گردد در خود جای می دهد.

میز تاشو روی دیوار سمت راست فضای کار یا ذخیره سازی اضافی را برای آشپزخانه یا به طور کلی فضای باز برای استراحت فراهم می نماید. میزهای جانبی کشویی اضافی را می توان به صورت اختیاری اضافه نمود. در طول سواری، میز کار آشپزخانه به عنوان نوعی کف صندوق عقب عمل می نماید و فضای امن و همواری را برای حمل جعبه، کیف و لوازم ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | با این کمپر بلیزر نایاب و شگفت انگیز آشنا شوید | نوستالژی دیروز در قاب امروز
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو ، سبک، راحت، ایمن و مستحکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو ، سبک، راحت، ایمن و مستحکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید