خبرنگاران رییس مجلس نمایندگان آمریکا با رای گیری از راه دور لوایح مخالفت کرد

به گزارش وبلاگ عکس 94، تهران- خبرنگاران- رییس مجلس نمایندگان آمریکا به رغم شیوع ویروس کرونا با درخواست شماری از نمایندگان برای آنالیز و رای گیری لوایح و طرح ها از راه دور مخالفت کرد.

خبرنگاران رییس مجلس نمایندگان آمریکا با رای گیری از راه دور لوایح مخالفت کرد

به گزارش گاردین، نانسی پلوسی در جمع وبلاگ عکس 94 گفت: هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم از راه دور در رای گیری ها شرکت کنیم پس بگذارید برای اتفاقی که قرار نیست رخ دهد وقت نگذاریم.

نماینده حزب دموکرات ایالت کالیفرنیا در توجیه نظرات خود گفت: رأی گیری از راه دور ممکن است یک میان بر باشد اما ظرف دو ماه آینده گزینه ای مطلوب نخواهد بود.

نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص اقدامات لازم برای کنترل شیوع ویروس کرونا اعلام کردند که آن ها چند روز پس از تصویب بسته 2 تریلیون دلاری، به دنبال لایحه دیگری برای رسیدگی به عواقب ناشی از بیماری همه گیر کووید 19 هستند.

پلوسی در همین رابطه گفت لایحه بعدی می تواند شامل موارد دیگری در خصوص بهبود آب آشامیدنی، گسترش زیرساخت های روستایی باشد.

دونالد ترامپ روز آدینه طرح نجات اقتصادی با بودجه 2 تریلیون دلار برای مقابله با تاثیرات فلج کننده اقتصادی شیوع کرونا را امضا کرد.

این طرح عظیمترین برنامه نجات اقتصادی در تاریخ آمریکا به شمار می رود و در روزی تصویب شد که این کشور 18 هزار مورد جدید مبتلا به کووید-19 را ثبت کرد.

برنامه نجات اقتصادی آمریکا به توزیع یاری های اقتصادی به بخش های مختلف اقتصادی اختصاص پیدا می نماید و همچنین مبالغی برای یاری به خانواده ها در نظر گرفته شده است.

به عنوان نمونه طبق این طرح دولت به یک خانواده متوسط 4 نفره آمریکایی تا 3400 دلار یاری اقتصادی می نماید.

طرح نجات اقتصادی 100 میلیارد دلار به بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی که احتیاج فوری به تجهیزات پزشکی دارند، تزریق می نماید و همچنین 500 میلیارد دلار وام برای شرکت های عظیم از جمله خطوط هوایی فراهم و 377 میلیارد دلار یاری اقتصادی به مشاغل کوچک ارائه می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس مجلس نمایندگان آمریکا با رای گیری از راه دور لوایح مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس مجلس نمایندگان آمریکا با رای گیری از راه دور لوایح مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید