ذخیره کافی کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ عکس 94، معاون هماهنگی و امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالا های اساسی به میزان کافی در انبار های استان ذخیره شده است.

ذخیره کافی کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

سیداحسان عسکری در نشست معاونان هماهنگی امور مالی استانداری های منطقه 2 سراسر کشور که با حضور کوشش تبار معاون هماهنگی امور مالی وزیر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با اعضای کارگروه تنظیم بازار برگزار گردید، گفت: ذخیره کالا های اساسی در انبار های کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است.

او افزود: کوشش مجموعه مالی استان برای تامین به موقع کالا های اساسی مورد احتیاج و تسهیل و دسترسی آسان مردم بکار گرفته گردد.

عسکری با بیان اینکه باید نظارت و پایش مستمر از فراوری تا مصرف کالا های اساسی انجام گردد، ادامه داد: تامین و مدیریت بازار در حوزه گوشت قرمز به نحوی باشد که فراوری آن از پویایی خوبی برخوردار باشد و در ماه های آینده نیز با کمبود فراوری روبرو نشویم.

او برای تامین میوه و کالا های اساسی شب عید متولیان امر از هم اکنون برنامه ریزی نمایند و کیفیت کالا ها مورد توجه جدی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی و امور مالی استاندار با بیان اینکه، نظارت ها با فرهنگ سازی تاثیر بیشتری دارد، افزود: هر چند نظارت و بازرسی به صورت مداوم در بازار در حال اجرا است، اما برترین نوع نظارت، بکارگیری ظرفیت های مردمی بوده که احتیاجمند فرهنگ سازی مناسب در این زمینه است.

عسکری تامین به موقع کالا های اساسی مورد احتیاج مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی را از مهم ترین وظایف ستاد تنظیم بازار دانست و تاکید نمود: این اقدامات باید در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام بگیرد.

وبلاگ عکس 94 کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ذخیره کافی کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره کافی کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید