فصلنامه زیست بوم خلاق منتشر شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عکس 94، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، به مناسبت نوروز 1400 شماره ای ویژه از فصلنامه زیست بوم خلاق منتشر نموده است.

فصلنامه زیست بوم خلاق منتشر شد خبرنگاران

به گزارش گروه فناوری وبلاگ عکس 94؛ این فصلنامه با برجسته سازی موضوع طراحی بازی های رایانه ای، به نوعی تیتر اصلی خود را به گزارشی در این خصوص اختصاص داده است.

سرمقاله این فصلنامه شاخص زیست بوم نرم و خلاق کشور، به قلم پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با عنوان: دروازه ها باز شده اند تحریر شده است. این یادداشت تلاشی است برای دعوت ذهن مخاطب، تا نگاهی عمیق تر به دست آورد های کسب شده در زیست بوم دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق کشور و بیش از 8 سال توسعه روزافزون، در این وادی داشته باشد.

در این نشریه همچنین جدیدترین آمار شرکت های خلاق منتشر شده است. بر اساس بخشی از این گزارش، بیش از 580 شرکت خلاق تنها در حوزه کسب و کار های دیجیتال و فضای مجازی، مشغول فعالیت هستند.

در بخش دیگری از این فصلنامه بیش از 20 خدمت مختلف عرضه شده به شرکت های خلاق، معرفی شده است.

در سال 1399 تعداد قابل توجهی از خانه های خلاق و مراکز نوآوری مرتبط با زیست بوم صنایع خلاق در سراسر کشور تاسیس شد. شماره عیدانه این فصلنامه، گزارشی نسبتاً مفصل در همین خصوص منتشر نموده است و به معرفی این مراکز از جمله مرکز نوآوری روزنامه همشهری و حجره نوآوری و خلاقیت قم پرداخته است.

مرکز نوآوری فرهنگی امید نیز، به عنوان یکی از مراکز خلاق کشور، گزارشی با عنوان اشتباهات آموزنده در حوزه بازاریابی کسب و کار های نوپا در این شماره به چاپ رسانده است.

معرفی شرکت خلاق راشا، نگاهی به شرایط شرکت های خلاق در کشور های در حال توسعه و معرفی کتاب های فرهنگ ثروت آفرین، عناوین بخش دیگری از مطالب این شماره از فصلنامه زیست بوم خلاق است.

این نشریه همچنین یک پرونده کامل مطبوعاتی در حوزه بازی های رایانه ای شامل مطالب مختلف، را به خوانندگان ارائه می نماید.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، نسخه دیجیتالی این ویژه نامه را که در 42 صفحه منتشر شده است، را مطالعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فصلنامه زیست بوم خلاق منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصلنامه زیست بوم خلاق منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید