مجتمع فرهنگی هنری میناب تا سال آینده احداث می شود

به گزارش وبلاگ عکس 94 در بندرعباس، مجید سلحشور در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت از تکمیل و بهره برداری سالن مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان تا آغاز سال آینده خبر داد و گفت: همه جشنواره های هنری میناب از سال آیند در مجتمع فرهنگی هنری برگزار می شود.

مجتمع فرهنگی هنری میناب تا سال آینده احداث می شود

مجید سلحشور افزود: استقبال گرم، کم نظیر و اشتیاق آتشین مشتاقان و علاقه مند به هنر تئاتر در این شهرستان موجب شد با تمام وجود تلاش کنیم تا با توسعه زیرساخت ها، این رویدادهای بزرگ را در محلی بهتر و با شکوه تر برگزار کنیم.

وی افزود: هنر یک پدیده ای است که هیچ یک از ما نمی توانیم با آن بیگانه باشیم، در وجود همه انسانها علاقه مندی و میل به هنر نهفته است.

فرماندار میناب گفت: ما در این شهرستان در سال های گذشته و سال جاری میزبان موفقی برای جشنواره های بسیار بزرگی بوده ایم. جشنواره آسمان هشتم در روستای کَردَر رضوی، رویداد ملی تئاتر درسی در حوزه آموزش و پرورش که از ظرفیت هنر و هنرمندان برای انتقال مفاهیم درسی استفاده می شود، جشنواره کمدی پند و پنت که هفتمین سال آن برگزار گشت و یا نهمین جشنواره انبه و یاسمین گُل یکی از ظرفیتهای بسیار خوب برای میناب است که امیدوار هستیم در سالهای آینده توسعه پیدا کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان گفت: ما در حوزه هنر استعدادهای و نوابغی داریم که نه تنها ارزش های آن ها از هنرمندان درجه یک کشوری کمتر نیست بلکه بالاتر از آن هم خواهد بود و قطعا از این هنرمندان هم حمایت خواهد شد.

مجتمع فرهنگی هنری میناب در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مجتمع فرهنگی هنری میناب تا سال آینده احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع فرهنگی هنری میناب تا سال آینده احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید