مردم برای خرید این ماشین صف کشیدند

به گزارش وبلاگ عکس 94، خودرو سدان شیائومی SU7 با هیاهو فراوان روانه بازار چین شد تا شرکتی که به خاطر حضور در بازار موبایل به معروفیت رسیده است، حالا برای شاخ به شاخ شدن با تسلا و حتی پورشه آماده شود.

مردم برای خرید این ماشین صف کشیدند

به گزارش وبلاگ عکس 94 ، شیائومی در 27 دقیقه نخست از شروع فروش SU7 بیش از 50٬000 سفارش دریافت کرد. این نشان می دهد که ساکنان چین برای خودرو شیائومی هیجان زیادی دارند. قیمت خودرو شیائومی در کمال تعجب از 28٬000 یورو شروع می شود.

شیائومی مدل ویژه خودرو جدیدش را با نام Founders Edition رونمایی کرده و گفته است که حجم تولید این مدل صرفاً 5٬000 دستگاه خواهد بود. قیمت مدل ویژه مشابه مدل های استاندارد و مکس است و از همین هفته به دست مشتریان می رسد.

شیائومی SU7 فعلاً در انحصار بازار چین است، اما احتمالاً در آینده وارد بازار اروپا هم می شود. بعید است که این خودرو را در بازار بزرگ آمریکا ببینیم؛ چون آمریکا تعرفه سنگینی برای واردات خودروهای چینی معین کرده است و حتی شرکت های بزرگی مثل BYD هم در آنجا حضور فعال ندارند.

شیائومی گفته است که تحویل مدل های عادی خودرو SU7 از حدود یک ماه دیگر شروع می شود. فاصله کوتاه بین شروع فروش و تحویل به مشتری، نشان می دهد شیائومی برنامه ریزی دقیقی داشته است. عموماً در صنعت خودرو بین سفارش و تحویل، فاصله بسیار زیادی می افتد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ عکس 94 مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مردم برای خرید این ماشین صف کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم برای خرید این ماشین صف کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید