نویسنده زنجانی برگزیده مسابقات کتاب سه دقیقه ای شد

به گزارش وبلاگ عکس 94، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ملی خاتمه نامه سه دقیقه ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای با معرفی نفرات برتر برگزار گردید.

نویسنده زنجانی برگزیده مسابقات کتاب سه دقیقه ای شد

فراخوان نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای از مهرماه 1399 به وسیله واحدهای جهاد دانشگاهی در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان اعلام و ثبت نام دانشجویان شروع شد که در مرحله مقدماتی مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای 100 دانشجو شرکت نموده و 10 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت 4 نفر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

بعلاوه فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی انتها نامه سه دقیقه ای از آبان ماه 1399 به وسیله 16 واحد سازمانی جهاد دانشگاهی در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، مرکزی، همدان، یزد اعلام و ثبت نام دانشجویان شروع شد.

در مرحله مقدماتی مسابقات ملی انتها نامه نیز 250 دانشجو شرکت نموده و 31 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت 6 نفر به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.

در انتها این مسابقات معصومه دین محمدی دانشجو و نویسنده جوان زنجانی به عنوان نفر اول مسابقات کتاب سه دقیقه ای شناخته شد.

معصومه دین محمدی 20 ساله که از سال 1392 کار نویسندگی را شروع نموده از اعضای فعال کانون پرورش فکری استان زنجان است و پیش از این هم در جشنواره های یوسف و سوره نیز حائز مقام برتر شده است.

معصومه دین محمدی پیش از این هم رتبه دوم جشنواره سراسری دوست من کتاب را کسب نموده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نویسنده زنجانی برگزیده مسابقات کتاب سه دقیقه ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده زنجانی برگزیده مسابقات کتاب سه دقیقه ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید