از برخورد گرم نورافکن با همدانی تا تغییر فامیلی اسدی

به گزارش وبلاگ عکس 94، مراسم بدرقه تیم ملی جوانان و امید فوتسال ایران برگزار گردید.

از برخورد گرم نورافکن با همدانی تا تغییر فامیلی اسدی

به گزارش وبلاگ عکس 94، مراسم بدرقه تیم ملی جوانان و امید فوتسال ایران در هتل المپیک برگزار گردید.

- در این مراسم افرادی مثل مهدی تاج، امیرحسین پیروانی، علی صانعی، فریدون معینی، امید روانخواه، عباس چمنیان، کیانوش رحمتی، مراضی محصص، علی کفاشیان، عباس ترابیان، صوفی زاده، علیرضا اسدی، ستار همدانی و ... حاضر بودند.

- این مراسم با تاخیر چهل دقیقه ای شروع شد. قرار بود مهدی تاج سخنران اول باشد ولی به دلیل صحبت تلفنی با تاخیر در صندلی سخنران نهاده شد. او در صحبت هایش با تمجید از تیم ملی جوانان گفت: ما با 40 میلیارد تومان شده ایم آقای فوتبال آسیا. ما تیم های ملی خوبی داریم. یک نگرانی درباره باشگاه ها داشتیم که سال جاری شرایط بهتر شد. در باشگاه های آسیایی قدرت و توانایی ها خیلی مهم هستند. با امکانات کمی که داریم، سه تیم مان به مرحله بعدی رفت و این حاصل جوانگرایی است که دو سه سالی است در لیگ انجام می گردد. این جوانان آینده تیم ملی را تشکیل می دهند.

وی درباره مکان جام حذفی گفت: قرار است به استادیوم خرمشهر رسیدگی گردد و اگر مسائل حل نشد، شاید درباره مکان فینال جام حذفی تجدید نظری صورت بگیرد که در اختیار هیات رئیسه است.

- در قسمتی از این برنامه از برادر شهید رضایی مجد تقدیر شد. در این بخش مجری برنامه اسدی را اسداللهی خطاب کرد و در ادامه و بعد از اشاره های فراوان، نام اسدی را درست گفت.

- محمدرضا ساکت به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم بود که در صحبت هایش از اردوهای تیم ملی جوانان و امید فوتسال صحبت کرد. او همچنین از تیم ملی نوجوانان هم که به همراه چمنیان در این مراسم حاضر بودند هم تشکر کرد.

- در بخشی از این مراسم از حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تقدیر به عمل آمد.

- امید نورافکن هافبک جوان استقلال در این مراسم حاضر بود و بعد از دیدن ستار همدانی که مدتی عضو کادرفنی آبی ها بود، به سمتش رفت و با او برخورد گرمی داشت.

- در انتها این مراسم از اعضای دو تیم ملی فوتبال جوانان و امید فوتسال ایران تقدیر به عمل آمد و آنها با حضور مسئولان بدرقه شدند. تیم ملی فوتبال جوانان راهی رقابت های جام جهانی کره جنوبی می شوند و تیم ملی امید فوتسال ایران هم راهی رقابت های زیر بیست سال آسیا در تایلند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از برخورد گرم نورافکن با همدانی تا تغییر فامیلی اسدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برخورد گرم نورافکن با همدانی تا تغییر فامیلی اسدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید