قلعه نویی انتخاب کرد؛ 2مربی خارجی باسابقه جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ عکس 94، فدراسیون فوتبال با تصمیم سرمربی تیم ملی در پی به انتها رساندن فرایند حضور دستیار خارجی تیم ملی تا فیفادی بعدی است.

قلعه نویی انتخاب کرد؛ 2مربی خارجی باسابقه جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ عکس 94 یکی از مهم ترین بحث های حال حاضر تیم ملی، حضور دستیار خارجی در کادر فنی و کنار دست امیر قلعه نویی است.از دو دستیار پرتغالی به عنوان گزینه های اصلی حضور در کادر فنی تیم ملی ایران نام برده شده است. مربیانی که به واسطه کار در کره جنوبی شناختی عالی از فوتبال آسیا دارند و می توانند در جام ملت های آسیا یاری خوبی برای سرمربی تیم ملی باشند.

با این حال شنیده می گردد که فدراسیون فوتبال میخواهد، در این ایام تا فرا رسیدن فیفادی خرداد ماه، پروژه انتخاب، انجام مذاکرات و عقد قرارداد با دستیار خارجی را جلو ببرد. موضوعی که کاملا تحت نظر امیر قلعه نویی و با رضایت وی خواهد بود.

به همین دلیل قرار است جلسه بین قلعه نویی و تاج برای انتخاب مربی خارجی و بعلاوه قرارداد دستیاران ایرانی اواخر فروردین ماه برگزار گردد. قلعه نویی رزومه دو تن از مربیانی که سابقه حضور در جام جهانی را داشته اند را آنالیز نموده و قرار است پس از جلسه با تاج درباره انتخاب نهایی خود به جمع بندی برسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قلعه نویی انتخاب کرد؛ 2مربی خارجی باسابقه جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی انتخاب کرد؛ 2مربی خارجی باسابقه جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید