افزایش 7500 درصدی فروش فال آوت 4 پس از پخش سریال؛ چهار بازی فال آوت در فهرست ده برتر هفته اروپا

به گزارش وبلاگ عکس 94، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فروش بازی های سری نقش آفرینی فال اوت (Fallout) در سراسر اروپا افزایش یافته است و فال اوت 4 پرفروش ترین بازی هفته شده است.

افزایش 7500 درصدی فروش فال آوت 4 پس از پخش سریال؛ چهار بازی فال آوت در فهرست ده برتر هفته اروپا

فروش فال اوت 4 بیش از 7500 درصد در هفته ای که گذشت در سراسر اروپا افزایش یافته است. این داده از GSD آمده که فروش بازی های دیجیتال را در تمام بازار های اروپایی و فروش فیزیکی را در تمام کشور های بزرگ اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا را آنالیز می نماید. افزایش فروش بازی های سری فال اوت دو علت اصلی دارد. علت اول پخش سریال تلویزیونی این سری از آمازون پرایم است که به شدت پیروز بوده و مخاطبان زیادی را جذب خود نموده است. علت دوم تخفیف های سنگین بازی ها روی همه پلتفرم ها بوده است که بعضا تا 75 درصد کاهش در قیمت را شامل شده است.

بیشتر فروش های فال اوت 4 در هفته گذشته روی رایانه های شخصی بوده که 69 درصد از کل فروش را تشکیل می دهد. طبیعتا 31 درصد فروش به جای مانده از پلتفرم های پلی استیشن و ایکس باکس حاصل شده است. با این حال، شایان ذکر است که این بازی به صورت رایگان برای مشترکین سرویس گیم پس، آمازون لونا و پلی استیشن پلاس اکسترا در دسترس است. آپدیت نسل نهمی این بازی در 25 آوریل (6 اردیبهشت) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

در همین حال، لازم به ذکر است که بازی فال اوت 76 با 85 درصد فروش روی رایانه های شخصی در رتبه 8 قرار گرفته است و مانند فال اوت 4 روی گیم پس و پلی استیشن پلاس در دسترس است. فال اوت: نیو وگاس و فال اوت 3 به ترتیب در رده های بعدی جدول ده بازی برتر قرار دارند. در این میان مجموعه فال اوت کلاسیک در رتبه 43، فال اوت 2 در رتبه 57 و فال اوت 1 در رتبه 70 قرار گرفته است. البته با ادامه محبوبیت سریال، انتظار می رود که این بازی ها برای مدت بیشتری در بین پرفروش ترین بازی ها باشند.

در ادامه می توانید ده بازی پرفروش برتر را مشاهده کنید.

عنوان بازیجایگاه
Fallout 41
Helldivers 22
EA Sports FC 243
Grand Theft Auto 54
Modern Warfare 35
Red Dead Redemption 26
Hogwarts Legacy7
Fallout 768
Fallout: New Vegas9
Fallout 310

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "افزایش 7500 درصدی فروش فال آوت 4 پس از پخش سریال؛ چهار بازی فال آوت در فهرست ده برتر هفته اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 7500 درصدی فروش فال آوت 4 پس از پخش سریال؛ چهار بازی فال آوت در فهرست ده برتر هفته اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید