خدمات گردشگری در کشور ارزیابی کیفی و استانداردسازی می گردد

به گزارش وبلاگ عکس 94، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، خدمات گردشگری در کشور ارزیابی کیفی و استانداردسازی می گردد.

خدمات گردشگری در کشور ارزیابی کیفی و استانداردسازی می گردد

نشست سه جانبه برای استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات جهانگردی با حضور احسان ساده معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، شالبافیان معاون جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی و حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران ایران در وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی برگزار گردید.

در این نشست که مدیران دفاتر تخصصی نیز حضور داشتند، طرفین ضمن بیان نظرات تخصصی بر انجام بازنگری، تهیه و تدوین استانداردهای لازم در حوزه خدمات جهانگردی، تدوین سازوکارهای ارزیابی کیفیت براساس استاندارد های مربوطه، فراهم کردن زمینه های لازم برای ترویج اخذ نشان حلال در صنعت جهانگردی و تدوین سازوکارهای لازم به منظور رتبه بندی اماکن اقامتی و رفاهی براساس استانداردها توافق کردند.

به همین دلیل مقرر شد کارگروهی با حضور کارشناسان مربوطه از دفاتر تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه معاونت جهانگردی وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران تشکیل گردد.

مسئولان حاضر در این نشست برای انعقاد تفاهم نامه همکاری های مشترک به منظور تسهیل فرآیندهای نظارت و ارزیابی و ارتقای کیفیت خدمات جهانگردی به جامعه جهانگرد و بعلاوه برنامه ریزی لازم برای اخذ نشان حلال با موضوع جهانگردی حلال موافقت خود را اعلام داشتند.

منبع: همگردی

به "خدمات گردشگری در کشور ارزیابی کیفی و استانداردسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات گردشگری در کشور ارزیابی کیفی و استانداردسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید