راهنمای کامل خرید در بلک فرایدی خبرنگاران ؛ برترین تجربه با برترین قیمت

به گزارش وبلاگ عکس 94، بلک فرایدی (black friday) یا آدینه سیاه یکی از جذا بترین روزها در سراسر دنیاست. تقریبا تمام فروشگاه ها محصولات خود را با تخفیف های باورنکردنی می فروشند و مردم برای استفاده از این تخفیف ها صف می کشند. البته مراجعه حضور به فروشگاه در بلک فرایدی کمی سخت است. کلنجار رفتن با عده زیادی از مردم، گم شدن در جمعیت، کوشش برای به دست آوردن کالاها قبل از دیگران و تحمل استرس و فشار این مسابقه می تواند آزاردهنده باشد. برترین راه برای استفاده از تخفیف های این روز خرید آنلاین است. بهتربن راه برای داشتن یک تجربه خوب، خرید در بلک فرایدی خبرنگاران است.

راهنمای کامل خرید در بلک فرایدی خبرنگاران ؛ برترین تجربه با برترین قیمت

اما ممکن است با خودتان فکر کنید خرید آنلاین با تخفیف های زیاد کار سختی است و همواره یک نفر زودتر از شما تمام کالاهای خوب را خریداری نموده است. درست است، افرادی هستند که همواره یک قدم از شما جلوتر هستند و زودتر کالاهای پرتخفیف را می خرند. البته این کار آنطورها هم که فکر می کنید سخت نیست، فقط باید چند ترفند برای خرید آنلاین را بدانید و یاد بگیرید با ابزارهای وبلاگ عکس 94 چطور کار کنید تا برترین ها را به موقع شکار کنید.

در این مطلب از وبلاگ عکس 94 مگ قرار است تمام ترفندها برای تجربه یک خرید عالی در بلک فرایدی وبلاگ عکس 94 را به شما یاد بدهیم تا سال جاری دست پر این روزهای پر تخفیف را بگذرانید.

آمادگی های لازم پیش از خرید در بلک فرایدی وبلاگ عکس 94

برای اینکه تجربه خرید خوبی داشته باشید، علاوه بر اینکه باید بلافاصله پس از آغاز تخفیف کار را آغاز کنید، باید از قبل برای خرید آماده باشید. در این بخش درباره آمادگی های پیش از خرید با شما صحبت می کنیم.

1. بودجه خود را معین کنید

همین الان یک قلم و کاغذ بردارید و فهرستی از اقلام مورد احتیاجتان که در حالت عادی نمی توانید خریداری کنید، بنویسید. این اقلام همان کالاهایی هستند که شما برای خریدشان باید پس انداز کنید و به راحتی نمی توانید هر زمانی که خواستید تهیه کنید. وقتی فهرست نهایی شد، نام هر کدام را در وبلاگ عکس 94 جست وجو کنید و حدود قیمتی که دارد را جلوی نام کالا بنویسید.

حالا با جمع کردن این اعداد می توانید ببینید حدودا به چقدر بودجه برای خرید تمام آن ها احتیاج دارید. اگر به نظرتان هزینه خیلی بیشتر از پس انداز است می توانید فهرست را اولویت بندی کنید. سپس مقدار بودجه ای که می توانید اختصاص دهید را هم کنار فهرست یادداشت کنید. در بلک فرایدی از بالا فهرست آغاز به اضافه کردن کالاها به سبد خریدتان کنید و این کار را تا زمان رسیدن به سقف بودجه ادامه دهید.

2. قیمت ها را قبل از بلک فرایدی آنالیز کنید

ممکن است فکر کنید آنالیز قیمت ها قبل از آغاز تخفیف ها کار بی فایده ای است و وقتی می توانید قیمت تخفیف خورده را چک کنید چرا الان وقت صرف کنید. اما حقیقت این است که با این کار می توانید با اطمینان بیشتری کالا را در فهرست اولویت بندی شده تان قرار دهید. حتی با انجام این کار ممکن است بتوانید بلافاصله بعد از آغاز تخفیف ها کالا را خریداری کنید چون انتخابتان تا حد زیادی نهایی شده است.

3. در ساعت های اولیه بلک فرایدی وبلاگ عکس 94 خرید کنید

خرید در ساعات اولیه تخفیف به شما امکان انتخاب بین کالاهای بیشتری را می دهد. با گذشت چند ساعت از آغاز تخفیف ها موجودی خیلی از کالاها تمام می گردد و ممکن است نتوانید کالاهای نوشته شده در فهرست تان را تهیه کنید.

4. برای دیر تحویل گرفتن کالاها آماده باشید

در بلک فرایدی فقط شما نیستید که خرید می کنید و عده زیادی از مردم در حال خرید کردن هستند و تعداد سفارش ها چندین برابر حالت عادی باشد. پس طبیعی است که فرآیند تامین، بسته بندی و ارسال بیشتر از روزهای عادی طول بکشد. پس برای این تاخیر آماده باشید.

5. از قابلیت مقایسه بهره ببرید

اگر قصد خرید کالای خاص و مهمی را دارید حتما قبل از نهایی کردن خرید از قابلیت مقایسه کالاهای مشابه در فروشگاه دیجی کالا بهره ببرید. این کار ممکن است کمی زمانبر باشد اما شما مطمئن خواهید بود که برترین خرید را داشته اید. در بخش بعدی روش استفاده از این قابلیت در وبلاگ عکس 94 را به شما آموزش می دهیم.

استفاده از ابزارهای یاریی برای خرید در بلک فرایدی وبلاگ عکس 94

برای اینکه خرید خوبی داشته باشید و مطمئن باشید که دقیقا همان کالای مورد احتیاجتان را خریده اید، باید از ابزارهای یاریی و فیلترهای وبلاگ عکس 94 یاری بگیرید. این ابزارها مثل یک دستیار خرید هوشمند تمام آنچه در وبلاگ عکس 94 وجود دارد را آنالیز و به شما در انتخاب برترین گزینه یاری می نمایند.

دسته بندی کالاها

منوی اصلی سایت وبلاگ عکس 94 دسته بندی تمام کالاها را به شما نشان می دهد. از این طریق می توانید به راحتی به صفحه ای منتقل شوید که تمام کالاهای مورد نظر شما را یک جا دارد.

نوار جست وجو

اگر دقیقا نمی دانید کالای شما در کدام دسته بندی واقع شده است، نام آن را در نوار جست وجوی بالای سایت بنویسید و روی علامت ذره بین یا کلید اینتر کیبوردتان بزنید. تمام کالاهایی که عبارت مورد نظر شما در نام آن واقع شده است برایتان نمایش داده می گردد. همچنان هوش مصنوعی وبلاگ عکس 94 به شما فهرستی از نام های نزدیک، مشابه و مرتبط با آن کالا را پیشنهاد می دهد تا بتوانید دامنه جست وجوی خود را توسعه دهید.

فیلترهای بالای فهرست

همانطور که در عکس می بینید، فیلترهایی در بالای فهرست محصولات قرار دارند که می توانند به شما در انتخاب اولیه کالای مورد نظرتان یاری نمایند.

  • مرتبط ترین: اگر نام کالا را در نوار جست وجو زده اید و به فهرست کالاها رسیده اید، این فیلتر به شما یاری می نماید مرتبط ترین کالا با عبارت جست وجو شده را ببینید. مثلا اگر کلمه خمیر دندان را جست وجو کنید علاوه بر خمیر دندان، هر کالایی که در نام آن کلمات خمیر و دندان وجود دارد را به شما نمایش می دهد. با زدن روی این فیلتر، فقط تمام خمیردندان های موجود در نتیجه جست وجو به شما نمایش داده می گردد.
  • پربازدیدترین: این فیلتر کالاها را بر اساس مقدار بازدیدشان به شما نمایش می دهد. مثلا در بین تمام گیتارهای این بخش، گیتار فلامنکو الحمرا بیشترین تعداد مشاهده از طرف کاربران را داشته است.
  • جدیدترین: با زدن روی این فیلتر می توانید آخرین کالاهایی که به فهرست محصول مورد نظرتان اضافه شده و جزو جدیدترین مدل های بازار است را ببینید.
  • پرفروش ترین: این فیلتر کالاها را بر اساس مقدار فروش شان مرتب می نماید. عواملی مثل قیمت، کیفیت و روش استفاده از کالا می تواند باعث فروش بیشتر شده باشد. فروش بیشتر هم یعنی رضایت تعداد بیشتری از خریداران وبلاگ عکس 94 . پس می توان گفت انتخاب کالا بر اساس این فیلتر می تواند روش نسبتا مطمئنی باشد چون تعداد زیادی از افراد آن ها را خریده و در حال استفاده هستند.
  • مقرون به صرفه ترین - گران ترین: این دو فیلتر کالاها را بر اساس قیمت شان به شما نشان می دهد. با انتخاب فیلتر مقرون به صرفه ترین، کالاها از کمترین قیمت به بیشترین قیمت به شما نمایش داده می شوند. فیلتر گران ترین هم دقیقا برعکس مقرون به صرفه ترین کار می نماید و ابتدا گران ترین کالاها در آن دسته را به شما نمایش می دهد.
  • سریع ترین ارسال: این فیلتر به شما یاری می نماید فهرستی از کالاهای با ارسال سریع را ببینید. برخی از کالاها به دلایل مختلف ارسال سریع تری نسبت به دیگر کالاها دارند یا در برخی از شهرها همان روز ارسال می شوند. پس اگر برای دریافت کالا عجله دارید می توانید از این کالا بهره ببرید.
  • پیشنهاد خریداران: خریداران بعد از دریافت کالا، و در زمان ثبت نظر، می توانند خرید کالای مورد نظرشان را به دیگران پیشنهاد دهند. این پیشنهاد زمانی ثبت می گردد که خریدار کاملا از کالای دریافتی رضایت داشته باشد. پس برای اینکه ببینید کدام کالاها جزو محبوب ترین های خریداران بوده اند می توانید از این فیلتر بهره ببرید.
  • منتخب: کالاهای موجود در این فهرست به وسیله تیم کنترل کیفی وبلاگ عکس 94 و بر اساس شناسه های مختلف کیفتی و قیمتی انتخاب شده اند. اگر در پی خرید کالایی هستید که از هر نظر تایید شده باشد، از این فیلتر بهره ببرید.

امتیاز هر کالا

خریداران بر اساس مقدار رضایتی که نسبت به کالای دریافتی دارند به هر محصول امتیاز می دهند. هرچه این امتیاز بالاتر باشد، یعنی رضایت از آن کالا بالاتر بوده است.

فیلترهای منوی سمت راست

در منوی سمت راست فیلترهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید مواردی مثل برند، رنگ، نوع و ویژگی های مختلف کالا را انتخاب کنید تا نتیجه جست وجو محدودتر و نزدیک تر به کالای مورد نظر شما باشد. استفاده از این فیلترها می تواند انتخاب را برایتان راحت تر کند.

مشخصات محصول

تامین نماینده کالا در این بخش تمام مشخصات مهم محصول، مثل میزان و جنس و رنگ، را می نویسد. با مطالعه این بخش می توانید از تطابق کالای انتخابی و احتیاجهایتان مطمئن شوید.

کامنت ها

خریداران بعد از دریافت محصول نظر خود را درباره آن در بخش کامنت ها می نویسند. قبل از نهایی کردن خرید حتما قسمت کامنت ها را آنالیز کنید تا بتوانید با تجربه خریداران بعد از دریافت محصول آشنا شوید. گاهی برخی از کالاها نقاط ضعفی دارند که در توضیحات مربوط به محصول اصلا به آن اشاره نشده است. پس بهتر است حتما بخش کامنت های کالای مورد نظرتان را با حوصله بخوانید.

ابزار مقایسه کالا

وقتی صفحه محصول را باز می کنید، در سمت راست عکس کالا یک منوی عمودی می بینید. یک گزینه مانده به سرانجام منو، گزینه مقایسه کالا است. با زدن روی آن صفحه زیر برایتان باز می گردد.

اینجا می توانید کالاهای دیگری که از همین دسته هستند و می خواهید یکی از آن ها را خریداری کنید، اضافه کنید. وبلاگ عکس 94 همه آن ها را برای شما مقایسه می نماید تا کار انتخاب برایتان آسان تر گردد.

تصاویر خریداران

اگر در صفحه کالا روی عکس آن بزنید می توانید عکس های رسمی آن را مشاهده کنید. اگر تمایل دارید عکس غیر کاتالوگی محصول را ببینید محصول را هم ببینید می توانید از قسمت بالای بخش عکس ها، روی گزینه تصاویر خریداران بزنید تا بتوانید عکس هایی که خریداران از محصول ثبت نموده اند را ببینید.

آخرین نکته برای خرید در بلک فرایدی وبلاگ عکس 94

مهم ترین موضوع در زمان خرید آنلاین در بلک فرایدی، آرامش و حوصله است. با اقدام برای خرید در ساعات اولیه آغاز تخفیفات و انتخاب کالاها با صبر و حوصله می توانید مطمئن باشید که برترین کالا را انتخاب نموده اید. عجله و خرید بدون آنالیز می تواند باعث انتخاب کالاهایی گردد که آنچنان احتیاج شما را رفع نمی نمایند یا اصلا مورد احتیاج شما نیستند. در نتیجه شما فقط بخشی از پس انداز خود را خرج نموده اید، بدون اینکه واقعا احتیاجتان رفع شده باشد. پس با آرامش، تمام کارهایی که برای آمادگی خرید در بلک فرایدی ضروری است را انجام دهید و منتظر آغاز تخفیف های طوفانی وبلاگ عکس 94 باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای کامل خرید در بلک فرایدی خبرنگاران ؛ برترین تجربه با برترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل خرید در بلک فرایدی خبرنگاران ؛ برترین تجربه با برترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید