زمان اندک آماده سازی بانوان تکواندو، خبری از جلسه غیرحضوری نیست

به گزارش وبلاگ عکس 94، طبق آخرین بروزرسانی تقویم فدراسیون جهانی، مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا روزهای 15 تا 17 خردادماه برگزار می گردد. تکواندو ایران که دو سهمیه در بخش مردان به وسیله سیستم رنکینگ بدست آورده، برای کسب دو سهمیه باقی مانده در بخش دختران باید در این مسابقات شرکت کند.

زمان اندک آماده سازی بانوان تکواندو، خبری از جلسه غیرحضوری نیست

اگر تغییری در این برنامه به دلیل شیوع بیماری کرونا ایجاد نگردد، بانوان تکواندو چیزی نزدیک به 50 روز زمان دارند تا برای حضور در این مسابقات پراهمیت آماده شوند. زمانی که با توجه به شرایط فعلی تیم ملی بانوان، چندان کافی به نظر نمی رسد.

تیمی که با چند آسیب دیده روبرو است و دو نماینده خود را برای حضور در رقابتهای قاره ای انتخاب نکرده، بدون شک کار دشواری برای کسب سهمیه در این مسابقات پیش رو دارد. هر چند معتقدیم اگر به درستی برنامه ریزی گردد و اردو با برگزاری مسابقات انتخابی (در صورت احتیاج) و تعیین دو نماینده اصلی البته با توجه به شرایط رقبا و انتخاب درست اوزان به همراه دعوت از چند حریف تمرینی آغاز گردد، با توجه به پتانسیل بالای دختران با آتیه می توان به کسب هر دو سهمیه امیدوار بود.

قرار بود بعد از انتها تعطیلات جلسه ای غیر حضوری و با ویدئو کنفرانس بین رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون، مدیرفنی و سرمربی تیم های ملی تشکیل و در مورد برنامه های تیم ملی تصمیم گیری گردد. جلسه ای که تا کنون برگزار نشده است.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در این مورد به وبلاگ عکس 94 گفت: با توجه به شرایط فعلاً هیچ برنامه ای نداریم و طی جلسه ای جهت آغاز اردوها تصمیم گیری خواهد شد.

با توجه به لغو مسابقات قهرمانی آسیا و تعیین نبودن زمان برگزاری، تیم مردان برنامه ای ندارد و می تواند با تأخیر برنامه های تمرینی خود را آغاز کند. ولی تیم بانوان باید تمرینات خود را در صورت تغییر نکردن برنامه مسابقات انتخابی المپیک آغاز کند.

فدراسیون تکواندو باید در این خصوص اهتمام بیشتری به کار بسته و در مورد آماده سازی بانوان برنامه های تیم ملی را خیلی زود آغاز کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان اندک آماده سازی بانوان تکواندو، خبری از جلسه غیرحضوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اندک آماده سازی بانوان تکواندو، خبری از جلسه غیرحضوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید