سود سهام عدالت این دوره چقدر است؟ ، واریز تا 25 اسفند

به گزارش وبلاگ عکس 94، وزیر اقتصاد گفت مرحله دوم سود سهام عدالت تا 25 اسفند به حساب سهامداران واریز می شود.

سود سهام عدالت این دوره چقدر است؟ ، واریز تا 25 اسفند

وبلاگ عکس 94: سید احسان خاندوزی با اشاره به تلاش های دولت در سال 1401 برای پرداخت به موقع سود سهام عدالت، گفت: همواره تلاش کردیم که سود سهام عدالت را زودتر از دولت های قبل پرداخت کنیم و انشالله مرحله دوم سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه پرداخت می شود.

مرحله اول سود سهام عدالت در هفته پایانی آذرماه 1402 به حساب سهامداران واریز شد. افرادی که سهام 532 هزار تومانی دارند سود 736 هزار تومانی در این مرحله دریافت کردند. برای افراد دارای سهام یک میلیون تومانی نیز در این مرحله 1 میلیون و 385 هزار تومان سود واریز شد.

سال گذشته مقدار سودی که در مرحله دوم برای دارندگان سهام عدالت واریز شد حدود 17 درصد نسبت به سود مرحله نخست افزایش پیدا کرد که اگر روال سال جاری نیز همین باشد، سود دریافتی مرحله دوم حداقل 100 هزار تومان نسبت به سود مرحله نخست بیشتر خواهد بود.

قابل ذکر است وراثی که مراحل انتقال سهام عدالت متوفیان را تا 10 اسفند ماه طی کرده باشند، سودهای رسوب کرده و سود مرحله دوم سهام عدالت متوفیان نیز به حساب آنها واریز می شود.

برای کسب اطلاع دقیق مقدار سود واریزی سهام عدالت به سامانه سهام عدالت مراجعه کنید. برای ورود به سامانه سهام عدالت وارد سایت sahamedalat.ir شوید

منبع: توریسم آنلاین

به "سود سهام عدالت این دوره چقدر است؟ ، واریز تا 25 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت این دوره چقدر است؟ ، واریز تا 25 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید