ضرغامی از معرفی بیشتر آبشار دلفارد در شبکه های اجتماعی اطلاع داد

به گزارش وبلاگ عکس 94، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، ضرغامی از معرفی بیشتر آبشار دلفارد در شبکه های اجتماعی اطلاع داد.

ضرغامی از معرفی بیشتر آبشار دلفارد در شبکه های اجتماعی اطلاع داد

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد واقع در شهرستان جیرفت که بیش از پنج سال تعطیل است، در پاسخ به انتقاد وبلاگ عکس 94 مبنی بر عدم بازدید از آبشار دلفارد و نبود زیرساختهای گردشگری اظهار کرد: آبشارها جزء برترین مزیتهای گردشگری محسوب می شوند که بازید از آبشار دلفارد در حوصله این سفر نمی گنجد.

وی با اشاره به اینکه باید بیش از این نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری از جمله آبشارها که مورد استقبال مردم نیز هستند توجه گردد، اضافه نمود: در سفر بعدی که به استان کرمان دارم، حتما بازدید از آبشار دلفارد را در برنامه کاری خواهم داشت و این قول را به همکاران رسانه ای می دهم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان مصداق هایی از وجه تسمیه آبشار دلفارد (گلم دخترکش) گفت: همه اطلاعات و جزئیات آبشار دلفارد را به وسیله صفحات شخصی ام در شبکه های اجتماعی معرفی خواهم کرد، زیرا وجه تسمیه این آبشار بسیار جالب است.

وزیر میراث فرهنگی در بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد نسبت به حل مسائل مطرح شده از طرف صاحبان آن قول مساعدت و پیگیری را داد.

منبع: همگردی

به "ضرغامی از معرفی بیشتر آبشار دلفارد در شبکه های اجتماعی اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی از معرفی بیشتر آبشار دلفارد در شبکه های اجتماعی اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید