غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان

به گزارش وبلاگ عکس 94، پیکان تهران یکی از تیم های لیگ رجحان است که شرایط عجیبی را پشت سر می گذارد. خودروسازان با وجود اینکه هنوز سرمربی نو خود را انتخاب نکرده اند، از روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه و بعضی مربیان آموزشگاه آغاز کردند و این در حالی است که تعداد اندکی از بازیکنان بزرگسال در این تمرین حاضر بودند.

غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان

نکته قابل توجه در این خصوص غیبت دو بازیکن مطرح پیکان در آغاز تمرینات بود. سامان فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی دو چهره ویژه پیکانی ها هستند که با وجود داشتن قرارداد در تمرینات شرکت ننموده اند.

درباره این دو بازیکن طی روزهای گذشته بحث های زیادی مطرح شده است. اینکه آنها پیشنهادهای خوبی از تیم های بزرگ لیگ برتر دریافت نموده اند و خواستار جدایی هستند.

فلاح که دو سال دیگر از قراردادش با پیکان به جای مانده در روزهای گذشته با پیشنهاد رسمی باشگاه سپاهان روبرو شده و گفته می گردد از یکی دو تیم دیگر هم پیشنهاد دارد. نکته مهم درباره سامان فلاح این است که جدایی او باید با نظر باشگاه پیکان باشد.

شرایط ثابت ایمانی کمی با سامان فلاح فرق دارد. این هافبک جوان و آینده دار که در فهرست مینی کمپ تیم ملی نیز قرار داشت، یک سال دیگر از قراردادش با پیکان به جای مانده اما در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت پرداخت 4.5 میلیارد تومان به باشگاه پیکان می تواند آزاد گردد و به تیم دیگری بپیوندد. ثابت ایمانی با پیشنهاد رسمی سپاهان روبرو است و البته که گفته می گردد پرسپولیس هم پالس هایی برای جذب او داده است.

در هر صورت این دو ستاره جوان خودروسازان در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا جدایی شان از پیکان محتمل تر از قبل به نظر برسد. باید دید آنها لیگ بیست و سوم را در کدام تیم لیگ رجحان سپری خواهند کرد.

منبع: فرارو

به "غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت مشکوک دو بازیکن خبرساز در تمرین پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید