متفکر آزاد اطلاع داد: حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان

به گزارش وبلاگ عکس 94، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم به شدت مجلسی دانش بنیان است، گفت: تحرکات شرکت های دانش بنیان در سال های آینده قطعا نسبت به گذشته درخشان خواهد شد.

متفکر آزاد اطلاع داد: حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان

روح الله متفکر آزاد در حاشیه رینوتکس2023، در گفت وگو با شنبه مگ، با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان و فناور و خلاق در رینوتکس 2023، اظهار کرد: سرمایه گذاران می توانند از مجموعه توانمند شرکت های دانش بنیان که رینوتکس جمع شده اند در راستای برطرف مسائل خود بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات اجرا شده در رینوتکس 2023 از سوی شرکت های دانش بنیان بسیار ارزشمند است، گفت: در نمایشگاه رینوتکس شاهد حضور فناوری های پیشرفته هستیم.

وی ادامه داد: خروجی نمایشگاه رینوتکس قطعا ارزشمند خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم به شدت مجلسی دانش بنیان است، گفت: قانون اولیه دانش بنیان در سال 89 اجرا شد و این قانون دوباره در مجلس یازدهم سال 1200، تجدید شد براساس آن با اقتصاد 15 کشور پیرامونی با جمعیت 700 میلیون نفر در بازاری اشباع نشده محصولات دانش بنیان مواجهه هستیم که می توان با رشد شرکت های دانش بنیان در ایران تامین گردد.

وی اعلام کرد: مجلس تدابیر لازم را جهت اجرای قوانین مورد احتیاج قانون دانش بنیان اندیشیده است.

منبع: مجله شنبه

به "متفکر آزاد اطلاع داد: حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفکر آزاد اطلاع داد: حمایت مجلس از شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید