خاتمه پنهان کاری هافبک استقلال

به گزارش وبلاگ عکس 94، پس از بسته شدن پنجره جابجایی زمستانی در لیگ ایران بود که عزیزبک آمانوف ساز جدایی از استقلال کوک کرد. نخستین زمزمه ها از جدایی این بازیکن زمانی بالا گرفت که این هافبک چند روز متوالی در تمرینات غیبت کرد.

خاتمه پنهان کاری هافبک استقلال

روی ماتا مربی استقلال در یکی از نشست های خبری گفت که اطلاعی از این هافبک ندارد و کادر فنی استقلال نمی داند که آیا او در ایران به سر می برد یا نه.

پس از گذشت چند روز رسانه های ازبکستانی خبر دادند آمانوف به ترکیه می رود تا در اردوی آماده سازی تیم نسف قارشی که خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ملاقات با الشباب عربستان می نماید، حاضر گردد.

آمانوف خاتمه به ترکیه رفت و با نسف هم تمرین کرد، اما باشگاه نسف در اعلام نام این بازیکن برای حضور در بازی های محبت آمیز و رسانه ای کردن تصویر او احتیاط زیادی به کار برد؛ تا جایی که حتی در یکی دو مسابقه محبت آمیز به جای نام آمانوف از اصطلاح بازیکن آزمایشی استفاده کرد.

این موضوع باعث شد تا پیوستن قطعی آمانوف به نسف در ایران مورد تردید قرار بگیرد؛ درست در روز هایی که گفته می شد این بازیکن قراردادش را یکطرفه با استقلال فسخ نموده و نامه اخطار به استقلال برای دریافت مطالباتش را به اشتباه به یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه استقلال ارسال نموده است!

با این حال دو اتفاق دیگر رخ داد تا حضور آمانوف در تیم نسف قارشی به صورت نهایی تایید و رسمی بگردد؛ هرچند که رسانه این باشگاه هنوز هم به صورت رسمی عکس و خبری از پیوستن این هافبک خبرساز منتشر ننموده است.

نسف فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در کشور قطر برگزار می گردد، به مصاف الشباب خواهد رفت. این تیم یکی دو روزی است که در قطر حضور دارد و تمریناتش را پیگیری می نماید.

در یکی از تصاویر منتشر شده در کانال باشگاه نسف، آمانوف هم با شماره 99 دیده می گردد و این یعنی آمانوف احتمالاً در فهرست آسیایی باشگاه ازبکستانی قرار گرفته است.

دومین موضوع، فهرست نهایی باشگاه نسف برای فصل بعد سوپر لیگ ازبکستان است که منتشر شده است. این مسابقات از چند هفته دیگر شروع می گردد و آمانوف برای این تیم به میدان خواهد رفت.

در تصویر زیر، نام آمانوف با شماره 99 برای نسف قارشی ذکر شده است.

منبع: فرارو

به "خاتمه پنهان کاری هافبک استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه پنهان کاری هافبک استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید