پیشنهادی کم تر از فصل قبل برای کاپیتان پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عکس 94، باشگاه پرسپولیس پیشنهادی با مبلغ کم تر نسبت به فصل قبل به کاپیتان خود برای تمدید قرارداد داده است.

پیشنهادی کم تر از فصل قبل برای کاپیتان پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عکس 94، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم در انتها این فصل به اتمام رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای بیان کرد که نام عالیشاه را برای تمدید به مسئولان باشگاه ارائه نموده است.

با وجود اینکه مذاکرات رسمی و جدی با عالیشاه انجام نشده اما شنیده می گردد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی عجیب غریبی به کاپیتان خود داده است.

گفته می گردد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد تمدید با مبلغ 10 میلیارد تومان به اضافه 2 میلیارد تومان آپشن داده است! این در حالی است که سقف قرارداد پرسپولیس سال جاری بین 18 الی 20 میلیارد تومان عنوان شده بود!

موضوع وقتی عجیب می گردد که بدانیم سقف قرارداد فصل گذشته پرسپولیس 12 میلیارد تومان به اضافه 3 میلیارد تومان آپشن بوده و این یعنی اینکه باشگاه پرسپولیس به عالیشاه که نقش موثری در قهرمانی این تیم در جام حذفی و لیگ برتر داشت پیشنهادی داده که حتی از فصل قبل هم کمتر است!

در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد این مساله عدم علاقه بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به این بازیکن را بیش از پیش عیان خواهد نمود. عالیشاه یکی از بازیکنانی بود که فصل گذشته همراه با چند بازیکن دیگر به ملاقات مدیرعامل پرسپولیس رفته بود که در این جلسه جدال لفظی بین درویش و چند بازیکن رخ داد!

انتها پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهادی کم تر از فصل قبل برای کاپیتان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادی کم تر از فصل قبل برای کاپیتان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید