ساپینتو: می خواهیم لیگ را با برد به انتها برسانیم، امیدوارم فدراسیون برای فصل بعد VAR را به لیگ بیاورد

به گزارش وبلاگ عکس 94، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و با خمز خیلی پیشرفت نموده است.

ساپینتو: می خواهیم لیگ را با برد به انتها برسانیم، امیدوارم فدراسیون برای فصل بعد VAR را به لیگ بیاورد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عکس 94، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، گفت: بایت تاخیر خود در ورود به نشست عذرخواهی می کنم. تراکتور تیم بسیار خوبی است. پس از آمدن پاکو خمز تیم خیلی پیشرفت نموده و کیفیت بازی اش خیلی بهتر شد. خیلی بازی مثبتی انجام می دهند و از لحاظ انفرادی نیز بازیکنان خوب و باکیفیتی دارند.

*می خواهیم لیگ را با برد و 3 امتیاز بیشتر تمام کنیم

وی ادامه داد: متاسفانه در این بازی نمی توانیم برای هدفی که داشتیم یعنی قهرمانی بجنگیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و یک بازی خوب و باکیفیت بین 2 تیم باشد. البته می خواهیم لیگ را با برد و 3 امتیاز بیشتر تمام کنیم. بار ها گفته ام برای من و تیم خیلی سخت بود که استقلال به قهرمانی نرسید به این خاطر که استحقاقش را داشتیم. اگر واقعیت بر بازی ها و تصمیم گیری ها حاکم بود، از 3- 2 بازی قبلی قهرمان بودیم.

*در تبریز استقلال، قدرت خود را نداشت

سرمربی استقلال درخصوص اینکه پس از بازی رفت مقابل تراکتور خاطرنشان کرد تیمش واقعا بد بوده و اصلا از کیفیت شاگردانش در آن مسابقه راضی نبود، گفت: در آن بازی خیلی بد نبودیم بلکه قدرت خود را نداشتیم. اما در بازی دوم مقابل تراکتور در جام حذفی بار دیگر خوب بازی کردیم و کیفیت و قدرت خود را نشان دادیم. باید به هدف خود و خوب بازی کردن مان مقابل این تیم خوب ادامه بدهیم و ببریم. تیمی که بازیکنان و فصل خوبی داشته است. اکنون هدف اصلی من این است که فردا برنده شویم.

*برای صحبت کردن درباره بازی های حذفی فرصت داریم

ساپینتو درخصوص شرایط استقلال برای کسب قهرمانی جام حذفی، گفت: همواره بازی برای من مهم تر است. اکنون فقط روی بازی با تراکتور متمرکز هستم. سپس برای صحبت کردن درمورد بازی های حذفی فرصت داریم.

*امیدوارم فدراسیون برای فصل بعد VAR را به لیگ بیاورد

وی درخصوص اینکه آیا سال جاری لحظه ای بود که بابت آن حسرت بخورند، پاسخ داد: لحظه های زیادی بوده است که در کنفرانس های خبری قبلی درموردش صحبت کردم. درمورد بازی با پرسپولیس که از ما امتیاز گرفته شد، شرح دادم. در آن بازی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم. یک پنالتی در دربی داشتیم که برای ما نگرفتند. خیلی اتفاقات در این فصل رخ داد. اطمینان دارم با وجود VAR سال جاری قهرمان می شدیم و امیدوارم برای فصل بعد فدراسیون برای واقعیت و حقیقت فوتبال بتواند این سیستم را به لیگ بیاورد.

سرمربی استقلال تاکید نمود: تماشاگران و حامیان همه تیم ها استحقاق این را دارند. این باید واقعیت فوتبال باشد، زیرا فقط تکنولوژی VAR نیست. خیلی مهم است که مکالمات داوران و آن کسی که مسئول سیستم است خوب شنیده گردد. با توجه به تجربه ای که من دارم و تمام اروپا را نگاه می کنم هنوز مقداری صحنه ها هستند که داور می تواند تصمیم بگیرد، اما صحبت های دو طرف می تواند تأثیرگذار باشد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساپینتو: می خواهیم لیگ را با برد به انتها برسانیم، امیدوارم فدراسیون برای فصل بعد VAR را به لیگ بیاورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: می خواهیم لیگ را با برد به انتها برسانیم، امیدوارم فدراسیون برای فصل بعد VAR را به لیگ بیاورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید