کشورهایی که با خرید خانه به شما گذرنامه نو می دهند!

به گزارش وبلاگ عکس 94، مهاجرت به وسیله خرید ملک

بسیاری از افرادی که قصد سفر و مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، راهکارهای مختلفی را برای گرفتن اقامت پیش روی خود دارند. یکی از این روش ها، مهاجرت به وسیله خرید ملک و در نتیجه گرفتن پاسپورت و گذرنامه تازه از آن کشورها است. تعداد کشورهایی که در دنیا با چنین امکانی به خریدار خانه، اجازه اقامت و حتی گاهی کارت شهروندی می دهند، حدود 30 کشور است که مجله خبرنگاران در این مطلب آن ها را به شما معرفی می کند. برای مهاجرت به وسیله خرید ملک می توانید شانس خود را برای گرفتن اقامت دائم این کشورها بالا ببرید.

کشورهایی که با خرید خانه به شما گذرنامه نو می دهند!

فیجی | Fiji

از جمله جزایر زیبای دنیا که هر کسی آرزوی سفر به آن را دارد، جزیره فیجی در اقیانوس آرام جنوبی است که همیشه سواحل زیبای آن را در تصاویر تلویزیونی و فیلم ها و عکس ها دیده اید. فیجی از آن کشورهایی که به راحتی با سرمایه گذاری و خرید ملک در آن می توانید گذرنامه و پاسپورت تازه خود را برای ورود به این کشور دریافت کنید. برای مهاجرت به وسیله خرید ملک در این کشور باید حتما و حداقل سرمایه گذاری 125 هزار دلار آمریکا را در این کشور بر روی ملک خریداری شده انجام داده باشید. پس از خرید ملک در این کشور می توانید اقامت دائم را دریافت کنید. اگر پس از انجام تمام این کارها، توانستید به مدت حداقل 5 سال در این کشور اقامت داشته باشید، به شما کارت شهروندی نیز داده می گردد. یادتان باشد که برای رفتن به این جزیره باید بلیط هواپیما و پرواز خود را تهیه نمایید که این موضوع به نوبه خود احتیاجمند گرفتن ویزای این کشور نیز می گردد. برای رفتن به این جزیره باید ویزاهای مورد احتیاج آن را بگیرید.

کلمبیا | Colombia

کلمبیا شمال غربی ترین کشور در آمریکای جنوبی و یکی از گزینه ها در فهرست این 30 کشور دنیاست. اگر قصد مهاجرت به کلمبیا را دارید، می توانید با خرید ملک در این کشور، اقامت دائم بگیرید. برای مهاجرت به وسیله ملک در کلمبیا می توانید با خرید خانه ای به مبلغ 150 هزار دلار و سرمایه گذاری 23 هزار دلار در یک کسب و کار اقامت این کشور را دریافت نمایید.

برزیل | Brazil

برزیل نیز همچون کلمبیا از جمله کشورهایی است که مهاجرت به وسیله خرید ملک در آن بسیار ارزان است. برای دریافت اقامت دائم برزیل به حداقل سرمایه 160 هزار دلاری باشد. این مبلغ را می توانید برای خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار تازه هزینه کنید.

دومینیکا | Dominica

دومینیکا یکی از کشورها در سواحل گارائیب است که به علت منظره ها زیبا و سواحل شنی با آب های نیلگونش معروف شده است. هر چند که معروفیت بیشتر خود را مدیون فیلم های هالیوودی نیز هست. با سرمایه گذاری و خرید ملک در دومینیکا می توانید ویزای این کشور را هم دریافت کنید. در مقرراتی که برای مهاجرت به وسیله خرید ملک این کشور آمده است، احتیاج به سرمایه گذاری مبلغ 200 هزار دلار است.

پاناما | Panama

از جمله دیگر کشورهایی که در قاره آمریکا قرار گرفته اند، کشور پاناما است که برای افراد بازنشسته بسیار مناسب است. این کشور هیچ گونه محدودیتی برای صدور مجوز اقامت ندراد. برای مهاجرت به وسیله خرید ملک در پاناما باید حداقل مبلغی به میزان 200 هزار دلار را سرمایه گذاری نمایید.

وانواتو | Vanuatu

کشور وانواتو نیز از آن جزیره های رویایی است که هر کسی آرزوی اقامت در آن را دارد. در این کشور نیز، می توانید با سرمایه گذاری حدود 200 هزار دلار اقامت و حق شهروندی آن را دریافت نمایید. برای مهاجرت به وسیله خرید ملک به وانواتو به راحتی و بسیار سریع به شما حق شهروندی و داده می گردد.

دبی | Dubai

با حداقل سرمایه گذاری به مبلغ 272 هزار دلار برای خرید ملک و مبلغ 20 هزار دلار در کسب و کار می توانید اقامت کشور امارات و دبی را هم دریافت کنید. اگر مهاجرت به وسیله خرید ملک را برای دبی در نظر دارید، می توانید ویزای طلایی دبی را دریافت کنید.

سنت لوسیا Saint Lucia

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای ممهاجرت به کشوری همچون سنت لوسیا اقدام می کنید، باید یک سری کارها را انجام دهید. از جمله این کارها، سرمایه گذاری مبلغ 300 هزار دلار برای خرید ملک و مبلغ 100هزار دلار برای یاری اقتصادی به صندوق ثروت این کشور است. با این شرایط می توانید برای مهاجرت به وسیله خرید ملک در سنت لوسیا اقدام نمایید که به شما پاسپورت و اقامت دائم داده می گردد.

یونان | Greece

در فهرست این 30 کشور، کشور یونان نیز قرار گرفته است. شما حتی اگر عضو اتحادیه اروپا هم نباشید با سرمایه گذاری و خرید ملکی در این کشور با حداقل مبلغ 300 هزار دلار اقامت خواهید گرفت. با 7 سال زندگی در این کشور می توانید حق شهروندی یونان را نیز دریافت نمایید. بعلاوه برایتان امکان زندگی و کار در دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا وجود دارد.

لتونی | Latvia

کشور لتوانی برای افرادی که جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند، ویزای طلایی صادر می کند. برای اینکه بتوانید چنین ویزایی را دریافت کنید باید مبلغ 327 هزار دلار یا بیشتر را در این کشور سرمایه گذاری نمایید.در ویزای طلایی به شما اجازه اقامت 5 ساله در کشور لتونی داده می گردد و اگر برای مدت زمان 10 سال در این کشور بمانید، می توانید حقوق شهروندی دریافت نمایید.

گرانادا | Granada

گرانادا هم نام شهری در اسپانیا و هم نام جزیره ای خیال انگیز در میان دریای کارائیب و در شمال ونزوئلا و جنوب شرقی میامی است. منظطور از گرانادا در این متن، کشور گرانادا در دریای اقیانوس آرام است که شرایط ارزان ای را برای کسانی که قصد مهاجرت به وسیله خرید ملک را دارند، فراهم می آورد. برای این نوع مهاجرت می بایستی مبلغ 350 هزار دلار در خرید ملک سرمایه گذاری کنید یا مبلغ 200 هزار دلار خانه خریداری کنید یا 200 هزار دلار به صندوق دولتی این کشور یاری اقتصادی نمایید.

مجارستان | Hungary

با سرمایه گذاری و خرید ملکی به مبلغ حداقل 356 هزار دلار می توانید در کشور مجارستان اقامت بگیرید. البته اگر می خواهید جزو شهروندان مجارستانی شوید، باید حداقل به مدت 8 سال پیاپی در این کشور اقامت داشته باشید.

بلژیک | Belgium

از جمله کشورهای اروپایی که مهاجرت به وسیله خرید ملک در آن بسیار آسان بوده، بلژیک است. شرایط دریافت اقامت در این کشور زیاد سخت گیرانه نیست و شما حتی با داشتن تحصیلات عالی به راحتی می توانید به این کشور مهاجرت نمایید. در این میان، افراد غیر نظامی و کسانی که جزو اتحادیه اروپا نیستند، می توانند با سرمایه گذاری و خرید ملک به مبلغ حداقل 416 هزار دلار در بلژیک اقامت بگیرند. پس از اقامت در این کشور به مدت 5 سال، می توانید شهروند بلژیک شوید.

سنت کیتس و نویس | Saint Kitts and Nevis

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک و گرفتن اقامت در این کشور باید مبلغ 400 هزار دلار هزینه نمایید. به راحتی و با خرید ملک در این کشور می توانید حقوق شهروندی دریافت نمایید و در نهایت به شما پاسپورت تازه داده می گردد.

آنتیگوا بارا بودا | Antigua and Barbuda

در این کشور نیز همچون کشور سنت کیتس نویس می بایست حداقل 400 هزار دلار سرمایه گذاری کنید.

آندورا | Andorra

از عجیب ترین قوانین مهاجرت و شهروندی را کشور آندورا دارد. با خرید ملکی با حداقل مبلغ 475 هزار دلار در این کشور به شما اجازه اقامت داده می گردد. البته اگر جزو اعضای اتحادیه اروپا نباشید! گرفتن این اقامت، فعالیت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تضمین نمی کند و برای دریافت حق شهروندی باید به مدت 20 سال در این کشور زندگی کنید.

باهاماس | Bahamas

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک در باهاماس می بایست مبلغی به میزان 500 هزار دلار را در این کشور سرمایه گذاری نمایید. در نتیجه به شما ابتدا اقامت دائم باهاماس داده می گردد و اگر 10 سال در اینجا زندگی نمایید، می توانید گذرنامه باهاماس را دریافت نمایید.

استان متحده | USA

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک به آمریکا تنها می توانید پیروز به دریافت گرین کارت این کشو شوید و به شما حقوق شهروندی تعلق نمی گیرد. برای سرمایه گذاری در این کشور احتیاج به حداقل مبلغ 500 هزار دلار دارید.

موریس | Mauritius

موریس از جمله کشورهایی است که به سختی اقامت به افراد می دهد و بعلاوه بسیار گران است. اگر فردی برای ادامه تحصیل یا زندگی در مدت کوتاه قصد مهاجرت به وسیله خرید ملک را داشته باشد، می تواند برای کشور موریس اقدام نماید. موریس را مقصدی تفریحی برای ثروتمندان دنیا است. برای این منظور باید 500 هزار دلار در ملک این جزیره سرمایه گذاری کنید تا بتوانید اقامت 2 ساله آن را دریافت نمایید.

مونته نگرو | Montenegro

برای خرید ملک در کشوری همچون مونته نگرو باید مبلغ 595 هزار دلار سرمایه گذاری نمایید. با این روش می توانید حق شهروندی و اقامت این کشور را دریافت نمایید.

ایرلند | Ireland

برای اینکه بتوانید به ایرلند مهاجرت نمایید، یکی از روش های دریافت پاسپورت تازه خرید ملک در این کشور است. با سرمایه گذاری مبلغ حداقل 595 هزار دلار در اموال، کسب و کار و اوراق قرضه ایرلند می توانید اجازه اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. اگر پس از آن به مدت 5 سال در این کشور زندگی کنید، به شما کارت شهروندی داده می گردد.

اسپانیا | Spain

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک به اسپانیا می بایست مبلغ 595 هزار دلار را برای خرید خانه پرداخت نمایید. از مزایای این نوع مهاجرت این است که متقاضیان پس از دریافت اقامت اسپانیا می توانند حتی برای کار و زندگی به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز بروند.

پرتغال | Bulgaria

شرایط اقامت در پرتغال همچون کشور اسپانیا است. با این شرط که اگر به مدت شش سال در این کشور زندگی کنید می توانید جزو شهروندان پرتغال شوید.

بلغارستان | Bulgaria

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک به بلغارستان می توانید با مبلغی به ارزش 595 هزار دلار کارهای خود را انجام دهید. در نتیجه آن عضو اتحادیه اروپا می شوید و می توانید حتی برای کار به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بروید. اگر به مدت 5 سال در این کشور زندگی کنید، به شما کارت شهروندی بلغارستان نیز داده می گردد.

سوئیس | Switzerland

سوئیس به اتباع خارجی که برای مهاجرت به وسیله خرید ملک اقدام می نمایند، پاسپورت و گذرنامه تازه می دهد. برای دریافت حقوق شهروندی باید 12 سال در این کشور اقامت داشته باشید.

ترکیه | Turkey

ترکیه نیز جزو این فهرست است. با خرید ملک و خانه ای به میزان یک میلیون دلار می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. اگر هم 3 سال در این کشور اقامت داشته باشید، جزو شهروندان این کشور می شوید.

مالت | Malta

با سرمایه گذاری مبلغ 1.1 میلیون دلار یا بیشتر در این کشور، اقامت دائم و گذرنامه اتحادیه اروپا را دریافت می نمایید.

موناکو | Monaco

از جمله کشورهای کوچک دنیاست که به افرادی که قصد مهاجرت به وسیله خرید ملک را داشته باشند اجازه اقامت و پاسپورت تازه می دهد. با سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلار در این کشور، در اموال و یا سپرده بانکی می توانید چنین شرایطی را دریافت کنید. بعد از 10 سال اقامت در موناکو هم حق شهروندی دریافت می کنید.

ایتالیا | Italy

برای مهاجرت به وسیله خرید ملک در ایتالیا باید مبلغ 1.2 میلیون دلار و یا بیشتر را در ملک های با منافع عمومی یا در یک پروژه بازسازی تاریخی سرمایه گذاری کنید.

قبرس | Cyprus

برای دریافت اقامت و حقوق شهروندی قبرس می بایست حداقل مبلغ 2.4 میلیون دلار یا بیشتر را صرف خرید ملک نمایید.

منبع: الی گشت

به "کشورهایی که با خرید خانه به شما گذرنامه نو می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهایی که با خرید خانه به شما گذرنامه نو می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید