یک کیت بازی کامپیوتری برای بچه ها خلاق

به گزارش وبلاگ عکس 94، اگر فرزند شما هم به کامپیوتر و فضای مجازی بسیار وابسته است و این همه دلبستگی گاه شما را نگران می نماید بهتر است بدانید از همین علاقه می توانید بیشترین بهره برداری را بکنید و علاقه وی را کاملاً جهت دهید؛ یکی از راهکارها استفاده از گجت های مختلف در قالب اسباب بازی است.

یک کیت بازی کامپیوتری برای بچه ها خلاق

متخصصان عرصه فناوری با ارائه یک کیت خاص به نام Piper Computer Kit به بچه ها یاری نموده اند تا با دنیای کامپیوتر و پیچیدگی های آن وهمچنین کدنویسی با زبانی بچگانه آشنا شوند. این کیت شامل یک کامپیوتر Raspberry Pi 3 و رم یک گیگابایتی است و صفحه نمایش ال سی دی 9 اینچی این کامپیوتر می تواند به بچه ها یاری کند تا براحتی از این کامپیوتر استفاده نمایند. بچه ها درواقع این کامپیوتر را راه اندازی می نمایند و با همه سیم ها و ارتباطات کابلی آن آشنا می شوند بدون این که هیچ گونه خطری آنها را تهدید کند.

این کیت ویژه بچه ها 8سال به بالاست و 50 قطعه سخت افزاری دارد.بچه ها می توانند با مادربورد، نحوه شارژ شدن کامپیوتر، کارت گرافیک و... این کامپیوتر ساده و کوچک آشنا شوند و درمرحله بعد هم آموزش کدنویسی ببینند. بچه ها نوشتن کدهایی بسیار ساده را شروع می نمایند و به ترتیب به سمت کدنویسی های پیشرفته سوق داده می شوند.

این کیت دارای یک باتری 7هزار و 800میلی آمپری است و اسپیکر یکپارچه با آمپلی فایر دارد؛ با این که این کامپیوتر کاملاً ساده به نظر می رسد ولی قابلیت آپدیت شدن نرم افزارهای موجود روی سیستم را داراست و به همین دلیل هم احتمال هک شدن آن کمتر است و والدین با خیال راحت تری می توانند این سیستم را در اختیار بچه هاشان قرار دهند؛ در این سیستم پروژه هایی خاص با نام PiperCode projects ارائه شده که درواقع بچه ها با انجام این پروژه ها با یکدیگر رقابت می نمایند و می توانند نتیجه رقابت خود را نیز ببینند.افراد برگزیده در هر پروژه ازسوی یک هیأت داوران معین می شوند وعملاً بچه ها برتر در این حوزه ها شناسایی شده و کوشش می گردد تا به سمت استعداد و علاقه شان سوق داده شوند.

منبع: ایران آنلاین

به "یک کیت بازی کامپیوتری برای بچه ها خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کیت بازی کامپیوتری برای بچه ها خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید