تئاتر

مجتمع فرهنگی هنری میناب تا سال آینده احداث می شود

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، مجید سلحشور در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت از تکمیل و بهره برداری سالن مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان تا آغاز سال آینده خبر داد و گفت: همه جشنواره های هنری میناب از سال آیند در مجتمع فرهنگی هنری برگزار...

20 تیر 1402

دستفروشی دور تئاتر شهر ممنوع است

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از دستفروشان نیازمند واقعی نیستند و از فضا سواستفاده می کنند تاکید کرد: دور تا دور تئاتر شهر دستفروشی ممنوع است.

9 تیر 1402

اهمیتی ندارد که ما در کرج تئاتر داشته باشیم یا نه، ساعت 11 شب قبل از اجرا در جشنواره مجبور به ترک سالن شدم

دیروز در هشتمین روز جشنواره تئاتر، نمایش سم زدایی از کرج و به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان در سالن قشقایی تئاترشهر اجرا شد.

12 بهمن 1401

چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟

چگونه می توان از عشق مراقبت کرد؟ همواره ابتدای یک رابطه پر از هیجان است. برای اینکه بتوان این هیجان را در یک رابطه حفظ کرد، چه راهکاری وجود دارد؟

26 دی 1401

لوکس ترین کشتی های مسافربری دنیا ، زیباترین کشتی های دنیا

اگر تجربه سفر با کشتی را در قالب تورهای مسافرتی دریایی داشته باشید. به طور حتم می دانید که این سفر شبیه هیچ یک از سفرهای جاده ای و هوایی که قبل تر تجربه نموده اید نیست. سفری مملو از هیجان و جذابیت. آنچه که سفرهای دریایی را متمایز از دیگر سفرها نموده شاید...

16 دی 1401

12 نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: 12 نمایش شامل هشت نمایش صحنه ای و چهار نمایش خیابانی برای اجرا در این جشنواره به وسیله هیات کارشناسی برگزیده شد.

19 آبان 1401

معرکه در معرکه به تعویق افتاد ، اجرا در بهار 1402

اجرای نمایش معرکه در معرکه که قرار بود تابستان امسال روی صحنه برود، به بهار سال 1402 موکول شد.

13 شهریور 1401

[تهرانگردی] گشت و گذاری در پارک هنرمندان

پارک هنرمندان دقیقا برای افرادی است که از پارک های معمولی خسته شده اند! مجسمه ها و سازه ها و آثار حجمی عجیب پارک خستگی تان را در می برند!

20 مرداد 1401

همکاری های فرهنگی روسیه و تاجیکستان توسعه می یابد

مقامات ارشد روسیه و تاجیکستان در شهر مسکو دیدار و بر افزایش همکاری های دو کشور در زمینه فرهنگی تاکید شد.

28 خرداد 1401

عکس حسرت برانگیز از جهان مدنی و سگش !

خبرنگاران:جهان مدنی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

23 بهمن 1400

بازیگر خورشید: دوست دارم مردمی باشم

ایلنا/ روح الله زمانی بازیگر فیلم سینمایی خورشید از نحوه انتخابش برای ایفای نقش در این فیلم و تاثیر مجید مجیدی بر زندگی اش و برنامه اش برای آینده گفت.

13 تیر 1400

قُلک گردشگری در روستاها

خبرنگاران/یزد توسعه گردشگری روستایی علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه مالی روستاها، منجر به پس انداز و سرمایه گذاری مردم محلی به عنوان ذی نفعان این حوزه می گردد.

10 دی 1399

داوران فصل دوم جشنواره رمان کوچه تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی کتاب کوچه، با اعلام الهام فلاح دبیر دومین جشنواره رمان کوچه، مرتضی برزگر، امیر خداوردی و فرشته نوبخت به عنوان داوران این دوره جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

16 آذر 1399

چرا نوروز سال جاری با خبرنگاران به مالزی سفر کنیم؟

تور نوروزی مالزیواقعیت امر این است که اگر بخواهیم تا بهترین مسیرهای نوروزی برای سفرهای خارجی را معرفی کنیم، بی شک نام کشور مالزی را هم باید ببریم. کشور مالزی از دسته کشورهای پر جاذبه و پر گردشگری است که هم تقریبا در نزدیکی ایران قرار گرفته و هم در بیشتر...

24 خرداد 1399

بلوغ هنرمندان تئاتر باور شود، آمادگی اجرای تئاتر در نیمه دوم سال

محمد یعقوبی درباره فعالیت های خود در زمینه اجرای تئاتر در سال 94 به خبرنگاران گفت: سال 94 نمایش برهان را در کانادا به صحنه بردم که اولین چیزی که این اجرا برای من داشت این بود که کسی نبود از او اجازه بگیرم که آیا این نمایش را اجرا کنم یا نه. این مهمترین اتفاقی...

30 آبان 1398