آخرین گوشی اوپو، بریدگی یا notch قابل تحمل تری نسبت به سایر گوشی های هوشمند مشابه دارد

به گزارش وبلاگ عکس 94، شرکت اوپو یک اسمارت فون جدید به نام F9 با طراحی صفحه نمایش notch معرفی کرد.

آخرین گوشی اوپو، بریدگی یا notch قابل تحمل تری نسبت به سایر گوشی های هوشمند مشابه دارد

طراحی بریدگی صفحه نمایش این گوشی بسیار بهتر از گوشی های دیگر است و از نوار ضخیم و بزرگ بالای صفحه نمایش خبری نیست. بخش بریدگی notch هم بسیار کوچک و دقیقا همانند یک سوراخ پانچ شده است.

تورفتگی صفحه نمایش بیشتر از اینکه مصنوعی و آزاردهنده به نظر برسد؛ شبیه به بخشی طبیعی از صفحه نمایش است. طراحی خاص این گوشی میان رده به نظر می رسد بهترین اسمارت فون دارای notch تا کنون باشد.

اوپو F9 با رنگ آبی خاصی عرضه شده است که در نور و از زاویه های مختلف تغییر رنگ می دهد و از آبی به مشکی می آید. قاب پشتی این گوشی طراحی الماس گونه ای دارد و از رنگ های بنفش تا قرمز را در برمی گیرد.

اوپو F9 از پردازنده هلیو P60 مدیاتک سود می برد. یک پردازنده هشت هسته ای با باتری 3500 میلی آمپری و حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی در کنار ظرفیت ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایت که البته امکان افزایش آن با کارت حافظه فراهم است.

صفحه نمایش اسمارت فون جدید اوپو 6.3 اینچی LCD با نسبت 19.5:9 و دقت تصویر 1080p است. اوپو می گوید این صفحه نمایش حدود 90.8 درصد کل پنل جلویی را به خود اختصاص داده و یکی از کم حاشیه ترین اسمارت فون های بازار در سال 2018 است.

دوربین اصلی F9 از نوع دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f1.9 است. لنز دوم هم 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی F9 هم 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 است.

اوپو F9 از یک فناوری شارژ سریع اختصاصی به نام VOOC سود می برد. جک هدفون 3.5 میلی متری نیز روی این گوشی به چشم می خورد و البته روی قاب پنل پشتی یک سنسور اثر انگشت دیده می گردد.

این گوشی میان رده چینی از شیشه مقاوم گوریلا گلس 6 از شرکت کورنینگ مجهز شده و می تواند تا 15 سقوط از یک متری را تاب بیاورد.

اوپو می خواهد جدیدترین اسمارت فون خود را در کشورهای هند و جنوب شرق آسیا عرضه کند. البته، شاهد عرضه این گوشی در خاورمیانه و شمال افریقا هم خواهیم بود. قیمت اوپو F9 هنوز تعیین نشده است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "آخرین گوشی اوپو، بریدگی یا notch قابل تحمل تری نسبت به سایر گوشی های هوشمند مشابه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین گوشی اوپو، بریدگی یا notch قابل تحمل تری نسبت به سایر گوشی های هوشمند مشابه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید