بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر داستانی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ عکس 94، استودیو Skydance New Media به صورت رسمی از بازی اکشن ماجراجویی داستان محور مارول 1943: خیزش هایدرا (Marvel 1943: Rise of Hydra) رونمایی کرد و بیان کرد که میخواهد این بازی ابرقهرمانی را که بر اساس کارهای مارول ساخته شده است، در سال 2025 میلادی عرضه کند. پلتفرم هایی که این بازی برای آن ها منتشر خواهد شد، هنوز اعلام نشده است.

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر داستانی آن را ببینید

سازندگان درباره داستان بازی Marvel 1943: Rise of Hydra خلاصه زیر را منتشر نموده اند:

در آشوب جنگ، دنیاها با هم تلاقی پیدا می نمایند. کاپیتان آمریکا و آزوری (Azzuri)، پلنگ سیاه دهه 1940، باید بر اختلافات خود غلبه نمایند و یک اتحاد ناآرام برای مقابله با دشمن مشترک خود تشکیل دهند. آن ها باید در کنار گابریل جونز از کماندوهای زوزه کش و نانالی، جاسوس واکاندانی که در پاریس اشغال شده می جنگند، باید به نیروهای خودی بپیوندند تا نقشه شومی را می تواند ویرانی های جنگ دنیای دوم را به ظهور نهایی هایدرا تبدیل کند، متوقف نمایند.

در کنار معرفی رسمی بازی، تریلر داستانی جذابی هم از این اثر منتشر شده است که بازیکنان را به ماجراجویی در دوران جنگ دنیای دوم با مجموعه ای متشکل از چهار قهرمان در نقاط مختلف بازی می برد.

با توسعه داستان بازی، بازیکنان نقش چهار شخصیت اصلی را بر عهده خواهند گرفت: استیو راجرز جوان، بعلاوه به نام کاپیتان آمریکا شناخته می گردد. آزوری، پدربزرگ تی چالا (پلنگ سیاه معروف) که پلنگ سیاه دوران جنگ دنیای دوم است؛ گابریل جونز، سرباز ایالات متحده و عضو کماندوهای زوزه کش. و نانالی، یک جاسوس واکاندان که در پاریس اشغال شده جاسازی شده است.

تریلر داستانی بازی مارول 1943: خیزش هایدرا در جریان رویداد شرایط آنریل اپیک گیمز در 20 مارس 2024 نشان داده شد که به پیشرفت ها و قابلیت های تازه آنریل انجین 5 و شرایط این موتور بازی سازی پرطرفدار می پرداخت. در این مراسم، اسکای دنس نیو مدیا (Skydance New Media) و اپیک گیمز از همکاری ادامه دار خود برای جلوه های بصری بازی مارول 1943: خیزش هایدرا پرده برداری و نمایش جذابی را از این اثر پخش کردند که قدرت آنریل انجین 5.4 را به خوبی نشان می داد.

با انتشار بازی در سال 2025، بازیکنان می توانند منتظر گیم پلی هیجان انگیزی باشند که از کمیک ها، فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی برجسته مارول الهام گرفته شده است. Marvel 1943: Rise of Hydra میخواهد اکشن، هیجان و ماجراجویی دنیا مارول را در قالب یک بازی ویدئویی به تصویر بکشد. احتمالاً در ماه های آینده یا در اوایل سال میلادی آینده اطلاعات و نمایش های بیشتری را از این بازی ببینیم.

نکته هیجان انگیز و قابل توجه درباره بازی Marvel 1943: Rise of Hydra این است که تهیه نماینده و نویسنده آن ایمی هنیگ (Amy Hennig) است که ما او را به عنوان خالق سری بازی آنچارتد و Legacy of Kain می شناسیم. تماشا یک بازی اکشن ماجراجویی ابرقهرمانانه تازه از او می تواند در نوع خود بسیار جالب توجه باشد. شما می توانید تریلر داستانی این بازی را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر داستانی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر داستانی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید