برادر کوچک رنو ساندرو، عکس

به گزارش وبلاگ عکس 94، در حالی که گروه فولکس واگن همچنان در حال تلاش است تا بتواند یک خودروی برقی ارزان فروخته و سود کسب کند، رنو این کار را به خوبی انجام داده است. برند رومانیایی ارزان قیمت رنو یعنی داچیا، از زمان معرفی اسپرینگ در سال 2022 موفقیت زیادی کسب کرده است. تا به امروز بیش از 140 هزار دستگاه از این مدل فروخته شده است. برای سال 2024، این هاچ بک برقی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است.

برادر کوچک رنو ساندرو، عکس

امیرمسعود عابدین: برند رومانیایی داچیا در بازار ایران، به کیفیت خوب در کنار قیمت مالی اش شناخته شده و با مدل هایی مانند ساندرو و داستر، این موضوع را به خوبی ثابت کرده است. حالا این برند با توجه به سیاست های نو صنعت خودرو، به سمت برقی سازی محصولاتش رفته و اخیرا قدم هایی در این زمینه برداشته است. این خودرو با توجه به مشخصات و امکاناتی که در کنار مالی بودن دارد، می توانست بهترین گزینه در بازار ایران باشد.

داچیا اسپرینگ را نمی توان یک مدل نسل نو دانست، چرا که تمام تغییرات اعمال شده در جهت یک فیس لیفت هستند. اسپرینگ 2024 با آخرین زبان طراحی داچیا که در شاسی بلند داستر نو دیده می شود، مطابق است. مقدار زیادی روکش پلاستیکی روی بدنه وجود دارد که مالی بودن این خودروی برقی را نشان می دهد.

اسپرینگ 3701 میلی متر (145.7 اینچ) طول، 1767 میلی متر (69.5 اینچ) عرض، 1519 میلی متر (59.8 اینچ) ارتفاع و فاصله بین دو محور 2423 میلی متر (95.4 اینچ) دارد. بسته به سطح تریم، رینگ ها 15 یا 16 اینچی هستند.

تغییرات اساسی در کابین اسپرینگ 2024 دیده می شود. جدا از نمایشگر کیلومترشمار هفت اینچی و صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، کابین خودرو اکنون دارای طراحی مجدد کنترلر تهویه مطبوع و ظاهر نوی برای دریچه های هوا است. فرمان به روز شده دارای لوگوی نو شرکت داچیا است.

اسپرینگ پایه تنها 45 اسب بخار قدرت دارد، اما شما می توانید با یک موتور الکتریکی قوی تر، به قدرت 65 اسب بخار برسید. شتاب مدل دوم در کمتر از 14 ثانیه قابل انجام است. باتری کوچک 26.8 کیلووات ساعتی برای مسافتی بیش از 220 کیلومتر مناسب است و 45 دقیقه طول می کشد تا از طریق یک شارژر 30 کیلوواتی DC، از 20 تا 80 درصد شارژ شود.

داچیا مفتخر است که بگوید اسپرینگ، تنها خودروی الکتریکی موجود در اروپا است که وزن آن کمتر از 1000 کیلوگرم است. اگرچه نسخه نو دارای تجهیزات استاندارد بیشتر و فناوری کمک راننده بهتر برای مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا است، اما تنها 6 کیلوگرم وزن اضافه کرده است.

قیمت نسخه نو هنوز اعلام نشده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ عکس 94 مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برادر کوچک رنو ساندرو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادر کوچک رنو ساندرو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید