تاثیر منفی پرندگان غیرمجاز بر گونه های گیاهی تهران ، رصد خرید و فروش پرنده های در حال انقراش

به گزارش وبلاگ عکس 94، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: وجود پرندگان بصورت پراکنده در سطح شهر تهران علاوه بر آسیب های محیط زیستی فراوان، در بحث ساماندهی سایر گونه ها، حتی گونه های گیاهی در شهر تهران اثر گذار است .

تاثیر منفی پرندگان غیرمجاز بر گونه های گیاهی تهران ، رصد خرید و فروش پرنده های در حال انقراش

به گزارش وبلاگ عکس 94، حلیا سادات حسینی،مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران امروز-چهارشنبه 14تیر ماه در مراسم شروع عملیات اجرایی ساخت فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس، گفت: در بحث بازار خرید و فروش پرندگان منطقه 18، تعاملات بسیار خوبی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اداره کل محیط زیست شهرداری تهران داشت و ما کوشش کردیم رویکرد محیط زیستی را در این مجموعه پر رنگ کنیم.

وی اضافه کرد: وجود پرندگان بصورت پراکنده در سطح شهر تهران علاوه بر آسیب های محیط زیستی فراوان، در بحث ساماندهی سایر گونه ها، حتی گونه های گیاهی در شهر تهران اثر گذار است . بعلاوه در بحث نظافت و بهداشت عمومی هم آثار سو دارد.

حسینی ادامه داد: با تعامل و ارتباطی که با اداره محیط زیست شهر تهران داریم، بصورت دائم نمایندگان آنها در مرکز پرنده فروشان خلیج فارس حضور دارند و گونه ها بصورت دائم مورد رصد قرار می گیرند و مواردی هم داشتیم که گونه غیر مجاز شناخته شد و به وسیله محیط زیست شهر تهران مدیریت شد.

وی توضیح داد: در مورد آدینه بازار اطراف بازار پرنده فروشان خلیج فارس، تیم محیط زیست حضور دارد و جایی که ممکن است، این اتفاق را مدیریت نمایند.

وی اعلام کرد: همکاران ما بازدیدهای دائمی از موضوعاتی مثل مدیریت آلودگی های ناشی از این منطقه تا گونه هایی که به فروش می رسند، دارند و عدم فروش گونه های در حال انقراض همیشه در بازار پرنده فروشان مورد رصد قرار می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاثیر منفی پرندگان غیرمجاز بر گونه های گیاهی تهران ، رصد خرید و فروش پرنده های در حال انقراش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر منفی پرندگان غیرمجاز بر گونه های گیاهی تهران ، رصد خرید و فروش پرنده های در حال انقراش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید