تخصیص اعتبار برای بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل

به گزارش وبلاگ عکس 94، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تخصیص اعتبار برای بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل صورت پذیرفت.

تخصیص اعتبار برای بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل

علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل اظهار امیدواری کرد با اعتبار اختصاص یافته از سوی وزیر میراث فرهنگی و شرکت بازآفرینی شهری مربوط به وزارت راه و شهرسازی، بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل سرعت بگیرد.

وی اضافه کرد: برابر برآورد اداره کل میراث فرهنگی استان، بازسازی سراهای زنجیرلو، پنبه فروشان و لوله فروشان بازار تاریخی به 400 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد تا فضاهای عمومی آنها ساماندهی گردد و فضاهای داخل مغازه ها نیز با مشارکت مالکان بازسازی خواهد شد.

وی با اشاره به کوشش ها و اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای بازسازی بازار تاریخی ادامه داد: مقرر شد با همکاری وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبار و با اجرای اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل طی سه ماه آینده عملیات بازسازی این سه سرا تمام گردد.

او تاکید نمود: بازار تاریخی اردبیل بخش مهمی از تاریخ استان اردبیل است و باید از این فرصت برای بازسازی و بازسازی این اثر تاریخی استفاده گردد.

منبع: همگردی

به "تخصیص اعتبار برای بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای بازسازی و بازسازی بازار تاریخی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید