ترانه حمایتی استقلالی ها برای ساپینتو

به گزارش وبلاگ عکس 94، ریکاردو ساپینتو روزهای پرحاشیه ای را در فوتبال ایران سپری می نماید. پس از دریافت چندین کارت زرد و قرمز و سپری کردند چند جلسه محرومیت، او پس از نشست خبری ملاقات با پیکان دوباره خبرساز شد و اکنون با چهار جلسه محرومیت دیگر روبرو شده که البته 2 مورد آن در صورت عذرخواهی این سرمربی پرتغالی، به حالت تعلیق درخواهد آمد.

ترانه حمایتی استقلالی ها برای ساپینتو

روز گذشته بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال ویدیویی از طرفداران این تیم را منتشر کرد که به زبان انگلیسی، شعار حمایت از سرمربی تیمشان را سر داده و با تشویق ممتد ساپینتو، از این مربی پرتغالی در برابر اتفاقات اخیر حمایت کردند.

این ویدیو در وب سایت روزنامه پرتغالی و معروف آبولا نیز بازتاب داشت. این روزنامه با تیتر یک آهنگ برای ساپینتو، او در میان جمعیت غوطه ور شد از حمایت طرفداران آبی پوش اطلاع داد.

آبولا در ادامه نوشت: ریکاردو ساپینتو نظر مثبت طرفداران استقلال را به طور کامل جلب نموده است، باشگاهی که از تابستان گذشته در آنجا کار می نماید. روز شنبه و بعد از برگزاری یک جلسه تمرینی دیگر، سرمربی پرتغالی به وسیله ده ها طرفدار غافلگیر شد و آنها آهنگی را به او تقدیم کردند.

این روزنامه با انتشار ویدیوی مذکور در ادامه نوشت: به یاد داشته باشید که چندی پیش، این مربی 50 ساله قهرمان سوپرجام ایران شد و در حال حاضر تیم او با 39 امتیاز از بیست ملاقات در رده سوم واقع شده است. آنها از سپاهان صدرنشین که راهنمایی آن برعهده ژوزه مورایس پرتغالی است، 3 امتیاز کمتر دارند.

منبع: فرارو

به "ترانه حمایتی استقلالی ها برای ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترانه حمایتی استقلالی ها برای ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید