در حسرت طلای دنیا؛ شکست گرایی از قهرمان المپیک

به گزارش وبلاگ عکس 94، محمدعلی گرایی نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقه های قهرمانی دنیا، رقابت را به کیم هیون وو از کره جنوبی واگذار کرد.

در حسرت طلای دنیا؛ شکست گرایی از قهرمان المپیک

رقابت های دنیای کشتی فرنگی بلگراد از 19 تا 22 شهریور در بلگراد مرکز صربستان برگزار خواهد شد.

مبارزه های مقدماتی 4 وزن 55 (پویا دادمرز)، 72 (محمدرضا مختاری)، 77 (محمدعلی گرایی) و 87 کیلوگرم (ناصر علیزاده) از ساعت 13 به وقت ایران در سالن اسپارت آرنا شهر بلگراد شروع شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با کیم هیون وو دارنده طلا و برنز المپیک و یک طلا و 2 برنز قهرمانی دنیا از کره جنوبی مبارزه کرد و با نتیجه 6 بر یک رقابت را واگذار کرد.

گرایی که در چند ماه گذشته به علت مصدومیت زانو، نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی را داشته باشد در پیکار های قهرمانی دنیا نیز از همان کشتی نخست برابر حریف کروات نیز متزلزل و ناآماده نشان داد و در نهایت با پذیرفتن شکست سنگین برابر فرنگی کار حرفه ای کره ای، یک بار دیگر دستش از رسیدن به مدال طلای دنیا کوتاه ماند. گرایی مدال برنز 2017 پاریس، 2019 قزاقستان و 2021 نروژ را در کارنامه دارد.

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.

منبع: فرارو

به "در حسرت طلای دنیا؛ شکست گرایی از قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حسرت طلای دنیا؛ شکست گرایی از قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید