در عید به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ عکس 94، تهران (پانا) - استاندار تهران آخرین شرایط رفت و آمد به استان تهران در ایام عید را تشریح کرد.

در عید به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: در درجه اول از هموطنان خواهش می کنیم که کمتر از فرصت تعطیلات نوروز برای مسافرت استفاده کنند تا موفقیت های همکاران ما برای کنترل بیماری کرونا در سطح کشور دچار مشکل نشود.

بندپی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد شهر های قرمز و نارنجی از محدودیت سفر برخوردار شوند و سایر شهر ها این محدودیت را نداشته باشند؛ افراد برای ورود به شهر های آبی و زرد می توانند از جهت های دیگر استفاده کنند.

استاندار تهران درباره دستورالعمل رفت و آمد به شهر های قرمز و نارنجی بیان کرد: دستورالعمل دیگری درباره سفر های ضروری توسط کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد کرونا به فرمانداری ها ابلاغ شده است که براساس آن افراد باید دلایل خود را برای ورود و خروج از شهر ها را عنوان کنند تا فرمانداران شهر مبدا نسبت به دلایل ارائه شده، برگ خروج افراد را صادر کنند؛ البته به صورت محدود خواهد بود و مربوط به ایام بعد از تعطیلات خواهد بود؛ برای ایام تعطیلات هم دستورالعمل پخته ای در دستور کار قرار گرفته است که افراد بتوانند به صورت محدود و به منظور های خاص به شهر های قرمز و نارنجی رفت و آمد داشته باشند.

شرایط استان تهران زرد است

بندی شرح داد: استان تهران، چون زرد است، تلاش می کنیم با استفاده از سازمان های گردشگری، شهرداری و محل هایی که امکان بازدید از آن ها فراهم است، مردم را به ماندن در شهر تشویق کنیم تا کمتر سفر را در دستور کار قرار دهند.

وی در انتها گفت: استان تهران معمولا مقصد مسافران قرار نمی گیرد و عموما به صورت گذری برای رفتن به شمال و جنوب کشور از آن تردد می کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "در عید به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در عید به کدام شهرها می توانیم سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید