ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا انتها می جنگیم

به گزارش وبلاگ عکس 94، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:شرایط قهرمانی برای ما سخت تر شد و زمانی که هنوز امتیاز است به ادامه لیگ باور داریم و تا انتها می جنگیم.

ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا انتها می جنگیم

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های هفته 27 لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 در استادیوم آزادی با قضاوت پیغام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها، این ملاقات حساس با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به انتها رسید.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی فوتبال استقلال پس از شکست تیمش، در نشست خبری پس از این بازی گفت: در نیمه اول، بازی متعادل دنبال شد. تیم حریف چند موقعیت خطرناک با ارسال ها داشت و تیم ما هم موقعیت هایی را ثبت کرد. فرصت های زیادی داشتیم و اگر پاس های آخر را بهتر می دادیم می توانستیم گل بزنیم.

او ادامه داد: می توانیم تساوی را در نیمه اول بپذیریم. در نیمه دوم، یک گل زودهنگام خوردیم. این گل در لحظه ای رخ داد که ما زیاد خوش شانس نبودیم. توپ به پشت مدافع و بعد به تیر خورد. یک موقعیت و یک گل! این داربی است و داربی یعنی همین.

سرمربی فوتبال استقلال در انتها گفت: سه امتیاز را می خواستیم و حتی مساوی هم برای ما خوب نبود. بعد از این گل پرسپولیس دفاع کرد و از هر راهی که می توانستند دفاع کردند. سعی کردیم موقعیت داشته باشیم و ریسک کردیم تا به گل برسیم، اما در این بازی شانسی که همه تیم ها برای بازگشت به بازی احتیاج دارند را نداشتیم.

وی درباره داوری داربی گفت: آقای حیدری داور خوبی است، اما همه خطا ها امروز علیه ما بود. یک خطا این جا، یک خطا آن جا و ... و بازی و تحرک تیم ما را متوقف کرد. همه چیز در داربی فرق دارد و این همان داربی است. باید اگر شانس دارید از آن بهره ببرید. پرسپولیس یک شوت و یک گل به ثمر رساند. باختیم و این چیزی نبود که می خواستیم. شرایط قهرمانی برای ما سخت تر شد و زمانی که هنوز امتیاز است به ادامه لیگ باور داریم و تا انتها می جنگیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا انتها می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: رسیدن به قهرمانی سخت شد اما تا انتها می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید