طرح نماد کتاب و نخستین کتابخانه بخش رویدر مصوب شد

به گزارش وبلاگ عکس 94، علی پروین در گفت و گو با خبرنگاران در بندرعباس، از تصویب 2 طرح کتاب محور در زادگاهش اطلاع داد و گفت: خلاء کتابخانه و بعلاوه المان کتاب در بخش بزرگ رویدر شهرستان بندرخمیر، موجب شد تا به همکاران دغدغه مندم در شورا پیشنهاد بدهم و آن ها نیز استقبال کردند.

طرح نماد کتاب و نخستین کتابخانه بخش رویدر مصوب شد

وی ادامه داد: برای ایجاد کتابخانه زمینی به ابعاد 1800 متر مربع در محیط فرهنگی جانمایی شده و نقشه آن نیز از نهاد کتابخانه های عمومی هرمزگان دریافت نموده ایم.

رئیس شورای اسلامی دهستان رودبار اضافه نمود: برای نصب نماد کتاب هم دو طرح نهایی داریم، اجرای آن در مرکز این دهستان، روستای رودبار جانمایی شده است و با پیمانکار به توافق رسیده ایم ولیکن برای اجرای آن منتظر بازگشت پیمانکار از سفر هستیم.

پروین در سرانجام گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این دو پروژه کتاب محور، نیازمند پشتیبانی جامعه خیرین، نهاد کتابخانه عمومی استان، دهیاری، شهرداری رویدر و جامعه فرهنگی هستیم.

دهستان رودبار، با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر، در بخش رویدر بندرخمیر در 87 کیلومتری شمال غربی این شهرستان و120 کیلومتری باختر بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "طرح نماد کتاب و نخستین کتابخانه بخش رویدر مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نماد کتاب و نخستین کتابخانه بخش رویدر مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید