کلاس های دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مجازی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ عکس 94، رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه کلاس های تئوری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

کلاس های دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مجازی برگزار می شود

به گزارش از ، عزیزالله نژادعلی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: به اقتضای شرایط قرمز استان در شیوع بیماری کرونا و تداوم آن، همه کلاس های تئوری رشته های این دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ترم اول سال 1400-1399 به صورت مجازی برگزار می شود.

او افزود: دانشجویان باید به سایت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به آدرس razavi.pnu.ac.ir مراجعه کنند و از نحوه ورود به سامانه کلاس های الکترونیکی اطلاع یابند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: 21 هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی جدید را در 70 کد رشته 22 واحد پیام نور خراسان رضوی آغاز می کنند و هنوز اسامی نهایی دانشجویان ورودی جدید در سه مقطع مزبور نهایی نشده است.

نژاد علی بیان نمود: امکان بازگشت به تحصیل دانشجویانی که چندین ترم در دانشگاه حضور نداشتند بدون احتساب شهریه ترم های گذشته فراهم شده است براین اساس، برای ترم هایی که دانشجو در دانشگاه حضور نداشته است مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات و پرداخت شهریه منظور خواهد شد و این طرح از نیمه نخست سال تحصیلی 99-1400 اجرا می شود.

  • کدام خوابگاه ها در مشهد دانشجو می پذیرند؟

او شرح داد: دانشجویان واجد شرایط که تقاضای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند باید حداکثر تا 30 دی ماه امسال درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی تاکید کرد: بخشودگی شهریه سنوات تحصیلی و امکان بازگشت به تحصیل مجدد، صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 1397 و قبل از آن است.

نژاد علی اظهار کرد: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.

منبع:ایرنا

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلاس های دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید