خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد

به گزارش وبلاگ عکس 94، مشهد- خبرنگاران- مدیر عامل مجمع خیران سلامت مشهد از ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی به کرونای جهش یافته اطلاع داد.

خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد

علیرضا کلاهان شنبه شب به خبرنگار وبلاگ عکس 94 گفت: دکتر محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی که مبتلا به کرونای جهش یافته هستند مراحل درمانی را طی می نمایند.

وی اضافه نمود: این در حالی است که ایشان به دلیل شرکت در جلسات و تماس با افراد مختلف می بایست در اولویت دریافت واکسن کرونا می بود اما از اختیارات خود در این زمینه استفاده نکرد و با ازخودگذشتگی در گروه هدف دریافت واکسن کرونا قرار نگرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از 9 هزار دانشجو و حدود 25 هزار کارمند بهداشتی و درمانی، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور مطرح است.

تا به امروز بیش از 10 هزار نفر از کادر بهداشتی و درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا دریافت نموده اند، این رقم به جز واکسن هایی است که به بیماران خاص، پاکبانان، غسال ها، سالمندان و بیماران زیرپوشش بهزیستی و ایثارگران تزریق شده است.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز یک میلیون و 920 هزار و 394 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 62 هزار و 999 نفر رسیده است.

همچنین تا به امروز یک میلیون و 642 هزار و 418 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید