11 تا از مجذوب کننده ترین استخرهای روی بام در دبی برای تجربه شنا در ارتفاع

به گزارش وبلاگ عکس 94، شاید باورکردنی به نظر نرسد، اما استخرهای روی بام در دبی یکی از دلایل اصلی انتخاب دبی به عنوان مقصد سفر به وسیله بسیاری از مسافران هستند. هوای دبی گرم و بیابانی بوده و خود این موضوع شنا کردن در یک استخر سرباز، درست در بالای برترین هتل های دبی را به یک سرگرمی دلچسب تبدیل می نماید. در دبی پارک های آبی و سرگرمیات تابستانی بسیاری وجود دارد.

11 تا از مجذوب کننده ترین استخرهای روی بام در دبی برای تجربه شنا در ارتفاع

اما بی شک می توان گفت که استخرهای روی بام در دبی در هتل های باکیفیت این شهر یکی از برترین سرگرمیات آبی محسوب می شوند. حتی افرادی که برای سفر سرگرمیی به دبی نرفته اند و وقت گردش در این شهر را ندارند، می توانند در زمان استراحت خود به راحتی به استخر روی بام هتل خود رفته و سرگرمی نمایند. در ادامه این مقاله از وبلاگ عکس 94 ، 11 مورد از برترین هتل های دبی با استخرهای روی بام معرفی شده اند. اگر قصد سفر به دبی و اقامت در یکی از این هتل ها را دارید، به هیچ عنوان ادامه این مقاله را از دست ندهید.

برای رزرو تور دبی وبلاگ عکس 94 اینجا کلیک کنید:

هتل 4 ستاره استودیو وان - Studio One

اگر دوست داشته باشید در یکی از هتل های مرکز شهر با استخرهای روی بام در دبی اقامت داشته باشید، هتل استودیو وان دبی یکی از برترین انتخاب ها برای شماست. این هتل یکی از برترین هتل های دبی با یک استخر رو باز بر روی بام خود است که توانسته امتیاز بسیار بالایی از طرف کاربران دریافت کند. هتل استودیو وان امکانات رفاهی بسیار زیادی داشته و تمامی چیزهایی که برای یک اقامت رویایی احتیاج داشته باشید را در اختیار شما خواهد گذاشت.

دکوراسیون داخلی این هتل مینیمال بوده، تمامی وسایل با دقت بسیار زیاد انتخاب شده است و رنگ آمیزی آرامش بخشی که فضای هتل دارد به شما اجازه می دهد تا به خوبی از سفر خود لذت برده و استراحت کنید. اتاق ها هم امکانت بسیاری از جمله اینترنت رایگان، یک تلویزیون تخت، وسایل تهیه چای، میز کار و حمام های شخصی دارند. این هتل علاوه بر این که یکی از استخرهای روی بام در دبی در خود جای داده است، دارای سالن های ورزشی دیگری هم برای استفاده مسافران است.

هتل 5 ستاره آدرس اسکای ویو - Address Sky View

هتل آدرس اسکای ویو که بخشی از مجموعه اسکای ویو است، یکی از زیباترین استخرهای روی بام در دبی را در خود جای داده است. این هتل در نزدیکی ساحل مرکاتو ساخته شده است و یکی از برترین هتل های 5 ستاره دبی با یک استخر روباز محسوب می گردد. در اتاق های این هتل امکانات رفاهی بسیاری مانند اینترنت رایگان، تلویزیون شخصی، فضای کاری برای مسافران و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.

با اقامت در این هتل، افراد می توانند از سرویس صبحانه رایگان هتل استفاده نمایند. البته باید اشاره نمود که برای استفاده از سرویس رایگان صبحانه هتل آدرس اسکای ویو باید حتما به رستوران این هتل رفت و سرویس در اتاق به صورت رایگان وجود ندارد. علاوه بر یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی، هتل آدرس اسکای ویو بسیاری امکانات سرگرمیی دیگر نیز دارد. از برترین امکانات سرگرمیی هتل آدرس اسکای ویو می توان به تماشای شهر دبی از برج اسکای ویو اشاره نمود.

هتل آپارتمان 4 ستاره لوا مزایا سنتر - Leva Hotel And Suites, Mazaya Center

یکی دیگر از استخرهای روی بام در دبی در هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر واقع شده است. این هتل چهارستاره یکی از برترین هتل ها در نزدیکی برج خلیفه است. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته باشند، در تمام طول روز به امکانات هتل مانند استخر روی بام هتل، سالن ورزش، رستوران، بخش کاری و بسیاری از امکانات دیگر دسترسی خواهند داشت. طراحی داخلی اتاق های این هتل به گونه ای است که نظر هر مسافر سخت پسندی را جلب می نماید. تمامی اتاق ها مجهز به بسیاری از دستگاه های مدرن مانند دستگاه های ساخت نوشیدنی های گرم، تلویزیون، میز کاری و حمام دستشویی مجهز هستند.

مسافرانی که نخواهند از رستوران این هتل استفاده نمایند هم می تواند از سرویس آشپزخانه هتل استفاده نموده و برای خود غذا تهیه نمایند. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و مسافران می توانند علاوه بر لذت بردن از یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی، به مکان های سرگرمیی مانند برج خلیفه، اسکای ویو و دبی مال هم بروند.

هتل 4 ستاره لندمارک رقه - Landmark Riqqua

هتل لندمارک رقه دارای یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی با برترین آفتاب گیر برای مسافران است. طراحی این هتل، مدرن و بسیار زیبا بوده و می تواند رضایت بیشتر مشتریان خود جلب کند. تمامی اتاق ها دارای یک سیستم تهویه هوا و آفتاب گیر بسیار عالی هستند. در این اتاق ها علاوه بر امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون و یک حمام شخصی، وسایل لوکس و بسیار زیبایی هم قرار گرفته است. در رستوران این هتل هم مسافران می توانند از غذاهای خوشمزه عربی نهایت لذت را ببرند. اگر تصمیم دارید در این هتل که دارای یکی از زیباترین استخرهای روی بام در دبی است اقامت داشته باشید، بازدید از مکان های تماشای مانند سیتی واک مال و مسجد بزرگ دبی را از دست ندهید.

هتل 4 ستاره جوورا - Gevora Hotel

هتل جوورا در حال حاضر بلندترین هتل در کل دنیاست. پس شکی در آن نیست که یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی با نمایی بی نظیر از شهر در این هتل ساخته شده باشد. این هتل مخصوص افرادی است که دوست دارند در نزدیکی فروشگاه ها و زندگی شبانه در دبی اقامت داشته باشند. در این هتل نزدیک 500 اتاق وجود داشته که طبق رده بندی های خود، امکانات متنوعی هم دارند.

تمامی اتاق ها، حتی مقرون به صرفه ترین آن ها هم، امکانات زیادی مانند تلویزیون، اینترنت رایگان و فضای مناسب برای کار کردن دارند. در این هتل یک بخش فیتنس هم وجود داشته و استخر آن محوطه مخصوص بچه ها هم دارد. یعنی علاوه بر بزرگ ترها، بچه ها هم می توانند در امنیت کامل از یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی لذت ببرند. این هتل در نزدیکی برج خلیفه و بسیاری از مراکز خرید معتبر دبی مانند دبی مال ساخته شده است.

هتل 3 ستاره راو ات د پارک دبی - Rove At The Park

علاوه بر یکی از برترین و تمیزترین استخرهای روی بام در دبی، هتل راو ات در پارک دبی یک باشگاه 24 ساعته هم دارد. این هتل یکی از برترین هتل های سه ستاره دبی با استخر روباز است و امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان خود می گذارد. بعضی از اتاق های این هتل برای خانواده هایی با جمعیت بالا طراحی شده و به هم مرتبط هستند تا خانواده ها بتوانند نزدیک به هم اقامت داشته و از سفر خود لذت ببرند. این هتل یکی از مفرح ترین و برترین هتل ها برای جوانان است. چرا که امکانات سرگرمیی زیادی مانند فوتبال دستی، کنسول بازی، مینی گلف و بسیاری دیگر دارد.

هتل 4 ستاره گلدن تولیپ مدیا - Golden Tulip Media

در هتل چهار ستاره گلدن تولیپ مدیا، یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی ساخته شده است. مسافران می توانند در این استخر شنا نمایند یا از صندلی های کنار آن برای استراحت و آفتاب گرفتن در هوای گرم دبی استفاده نمایند. تمامی اتاق های این هتل 4 ستاره دارای سیستم تهویه هوا، تلوزیون، حمام بزرگ و مجهز و اینترنت رایگان هستند. در این هتل علاوه بر استخر رو باز، امکانات سرگرمیی دیگری مانند سالن اسپا، سونا، اتاق دعا و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.

می توان در صندلی های کنار استخر روی بام آفتاب گرفت و از هوای گرم دبی لذت برد. در نزدیکی این هتل هم می توان جاذبه های گردشگری دیگری مانند پارک های آبی دبی و امارات مال را مشاهده کرد. بی شک یکی از برترین هتل های دبی با یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی، هتل چهار ستاره گلدن تولیپ مدیاست.

هتل 5 ستاره اوبروی دبی - The Oberoi Dubai

یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی که یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی را در خود جای داده است، هتل اوبروی دبی است. هنگام اقامت در هر کدام از اتاق های این دبی، می توان یک نمای بسیار زیبا و چشم نواز از برج خلیفه داشت. این هتل در نزدیکی برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته که همین موضوع دسترسی به آن با سیستم حمل و نقل عمومی از سراسر شهر را ساده تر می نماید.

این هتل بیش از 200 اتاق کاملا مجهز داشته و هر بخش آن طراحی مخصوص به خود را دارد. تمامی امکانات رفاهی که بتوان در یک هتل پیدا کرد در اتاق های هتل اوبروی دبی یافت می گردد. در این هتل علاوه بر یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی، می توان امکانات رفاهی دیگری مانند سالن ورزش، سالن اسپا، سونا و جکوزی و کلاس یوگا هم مشاهده کرد.

هتل 5 ستاره اچ دبی - The H Dubai

وقتی حرف از امکانات سرگرمیی و اتاق های باکیفیت می گردد، کمتر هتلی می تواند به پای هتل اچ دبی برسد. این هتل پنج ستاره بی شک یکی از برترین هتل های دبی بوده و یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی را هم در خود جای داده است. یکی از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های فهرست متمایز می نماید، استفاده از المان های عربی در طراحی دکوراسیون داخلی این هتل است.

در این هتل بسیاری از امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی، رستوران عربی 5 ستاره و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد. موقعیت جغرافیایی این هتل هم بسیار عالی بوده و افراد می توانند به راحتی به تمامی جاذبه های تماشای شهر دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید در این سفر خود به دبی، در یکی از برترین هتل ها با یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی اقامت داشته باشید، هتل 5 ستاره اچ دبی می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای شما باشد.

هتل 5 ستاره پارک حیات دبی - Park Hyatt Dubai

آخرین و تا حدودی برترین هتل 5 ستاره دبی با یکی از درجه یک ترین استخرهای روی بام در دبی، هتل پارک حیات دبی است. این هتل تنها 2 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و یکی از برترین اقامتگاه ها برای مسافران محسوب می گردد. یکی از برترین استخرهای دبی، یعنی استخر اینفینیتی دبی هم در این هتل ساخته شده است. موقعیت هتل هم بسیار خوب بوده و دسترسی به بیشتر جاذبه های تماشای دبی از هتل پارک حیات بسیار ساده است. در کل می توان گفت که اقامت در هتل 5 ستاره پارک حیات دبی می تواند یکی از لوکس ترین و رویایی ترین اقامت های شما در دبی باشد.

هتل 5 ستاره سوفیتل دبی - Sofitel Dubai

هتل سوفیتل یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره دبی است که تقریبا از تمامی مسافران خود امتیاز کامل دریافت نموده است. این هتل در منطقه معروف نخل جمیرا ساخته شده و یکی از هتل های نزدیک ساحل دبی محسوب می گردد. اگر هم نمی خواهید برای سرگرمیات آبی به دریا بروید، می توانید از یکی از برترین استخرهای روی بام در دبی نهایت لذت را ببرید. در هتل سوفیتل دبی یک کلوپ بسیار امن و مجهز برای بچه ها وجود دارد. برای همین حتی اگر به همراه بچه ها خود سفر نموده باشید می توانید آن ها را به این کلوپ سپرده و از سفر خود لذت ببرید. در این هتل امکانات بسیاری مانند امکانات درست کردن نوشیدنی های گرم، مینی بار، تلویزیون، حمام های شخصی و اینترنت رایگان هم مشاهده می گردد.

جمع بندی درباره استخرهای روی بام در دبی

در این مقاله 11 مورد از برترین استخرهای روی بام در دبی را معرفی کردیم. این استخرها در برترین و لوکس ترین هتل های دبی قرار گرفته اند اما بازدید از آن ها تنها مخصوص مسافران این هتل ها نیست. اگر قصد دارید در هتل های دیگر اقامت داشته باشید و باز هم مایل هستید تا از استخرهای روی بام در دبی تماشا کنید، می توانید با تهیه بلیت این کار را انجام بدهید. قیمت بلیت بازدید از استخرهای روی بام در دبی به تعداد ستاره ها و کیفیت هتل مربوطه بستگی خواهد داشت. در هر صورت بی شک می توان گفت که استخرهای رو باز و روی بام دبی یکی از برترین سرگرمیات آبی در هوای گرم و بیابانی دبی هستند. اگر شما هم تجربه اقامت در یکی از هتل های معرفی شده در این مقاله را داشته اید، ما را در تجربیات خود سهیم کنید.

برترین هتل 5 ستاره دبی با استخر روی بام کدام است؟

هتل سوفیتل و هتل پارک حیات دبی یکی از برترین هتل های دبی با استخر روی بام هستند. در این مقاله می توانید با این هتل ها بیشتر آشنا شوید.

برترین استخر روباز دبی کدام است؟

از جمله برترین و لوکس ترین استخرهای رو باز دبی می توان به استخر اینفینیتی در هتل پارک حیات دبی اشاره نمود. برای آشنایی بیشتر با این هتل به این مقاله مراجعه گردد.

هتل های نزدیک برج خلیفه با استخر رو باز کدام اند؟

هتل اوبروی دبی، آدرس اسکای ویو و هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر از جمله برترین هتل های نزدیک برج خلیفه با استخر رو باز هستند. اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

منبع: الی گشت

به "11 تا از مجذوب کننده ترین استخرهای روی بام در دبی برای تجربه شنا در ارتفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 تا از مجذوب کننده ترین استخرهای روی بام در دبی برای تجربه شنا در ارتفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید