12 نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد

به گزارش وبلاگ عکس 94، دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: 12 نمایش شامل هشت نمایش صحنه ای و چهار نمایش خیابانی برای اجرا در این جشنواره به وسیله هیات کارشناسی برگزیده شد.

12 نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد

اصغر نوبخت گفت: برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی قم پنجم مرداد سال جاری اطلاع رسانی شد و دریافت متن ها تا 15 شهریور ادامه یافت.

او ادامه داد: تا 15 شهریور ماه متن های نمایشنامه 43 اثر صحنه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: اضافه کرد: از 43 متن ارسالی، 26 متن مورد قبول هیات بازخوان نهاده شد و در ادامه نیز 18 گروه برای اجرا اعلام آمادگی کردند و پس از بازبینی آن ها به وسیله هیات کارشناسی، هشت کار وارد جشنواره بیست و سوم تئاتر قم شدند.

نوبخت بیان نمود: اجرای عمومی این هشت اثر روی صحنه از یک هفته گذشته شروع شد و تا زمان برگزاری جشنواره هر کدام از گروه ها یک هفته اجرا خواهند داشت.

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم زمان برگزاری جشنواره را هفتم لغایت یازدهم آذرماه سال جاری مطرح کرد و اضافه کرد: هشت گروه اجرای صحنه ای طی این زمان مقابل هیات داوران نمایش خود را اجرا می نمایند تا گروه های برتر که شامل 2 گروه است به مرحله کشوری مسابقات تئاتر اعزام شوند.

نوبخت گفت: در بخش خیابانی 11 کار به دبیرخانه جشنواره رسید و از این تعداد چهار کار برای اجرا در برنامه های جنبی جشنواره انتخاب شد.

دبیر جشنواره استانی تئاتر قم گفت: اجرا های بخش خیابانی صرفا استانی است و معرفی بهترین ها به مرحله کشوری را ندارد.

وبلاگ عکس 94 قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "12 نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 نمایش برای جشنواره استانی تئاتر قم برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید