مصالح ساختمانی

بقعه ایوب انصار یکی از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بقعه ایوب انصار یکی از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی به شمار می رود.

25 فروردین 1403

راهنمای سفر به مسقط

مسقط، مرکز عمان، مقصدی مجذوب کننده و دیدنی برای سفر است. این شهر با جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد، آب و هوای مطبوع در زمستان و امکانات رفاهی مناسب، سفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

6 اسفند 1402

شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد

شاتل موبایل رنج تازه شماره سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 0998 و کد 23 به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.

7 بهمن 1402

تصاویر مسحور کننده از زیبایی منحصربفرد کاخ مرمر

کاخ مرمر یکی از زیباترین و ارزشمندترین جاهای دیدنی تهران محسوب می گردد. قدمت این بنا با نام موزه هنر ایران شناخته می گردد. کاخ مرمر به واسطه معماری منحصربه فرد خود، با مسجد شیخ لطف الله اصفهان مقایسه می گردد و به تن هایی بخشی از هنر ایران را بازگو می نماید.

30 مرداد 1402

مدرسه منصوریه یکی از بناهای تاریخی شهر شیراز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، مدرسه منصوریه یکی از بناهای تاریخی شهر شیراز به شمار می رود.

2 خرداد 1402

اتصال نیازها به توانمندی ها برای رونق بازار فناوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پنجاه وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 14 اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار می گردد.

13 اردیبهشت 1402

کشفِ مجسمه 1800 ساله الهه ایرانی میترا در آلمان

نخستین یافته های اکتشافاتِ باستان شناسی در ماه فوریه امسال میلادی در مکانی در تریر پیدا شد که قرار بود تبدیل به ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهر گردد. دانشمندان بقایای میتراییوم ـ محرابِ مقدسِ خدای رومی میترا ـ که در قرن چهارم ویران و متروکه شده بود را...

26 فروردین 1402

کاروانسرای مرنجاب؛ مروارید کویر

کاروانسرای مرنجاب، قصر بهرام، ده نمک، سرخه و چندین کاروانسرای دیگر همگی در مسیر جاده ابریشم هستند. کاروانسرای مرنجاب در بند ریگ واقع شده و از یکی از ده ها کاروانسرایی است که شاه عباس صفوی دستور ساخت آنها را داد. نمای کاروانسرای عباسی مربع شکل است و اطراف...

8 دی 1401

علت صدای انفجار از اگزوز خودرو چیست؟

شنیده شدن صدای انفجار از اگزوز خودرو را بسیاری از دارندگان خودرو تجربه کرده اند. این صدا تعیین می کند که خودرو شما به درستی کار نمی کند و باید آن را زودتر بررسی کنید.

1 مهر 1401

حمام چهار فصل اراک

در این مقاله از قسمت معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبای اراک یعنی حمام چهار فصل را به شما معرفی کنیم و آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

19 شهریور 1401

برج سه گنبد ارومیه

برج سه گنبد، در گوشه جنوب شرقی شهر ارومیه در خیابان جانبازان و در یکی از کوچه های منشعب به خیابان استان برزگر قرار گرفته است. این بنای آجری و استوانه ای متلق به قرن ششم هجری قمری است و به دستور یکی از امرای سلجوقی ساخته شده است.

18 شهریور 1401

مقبره خلیل اکبر یکی از جاذبه های دیدنی استان لرستان است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، مقبره خلیل اکبر یکی از جاذبه های دیدنی استان لرستان است.

5 مرداد 1401

دریافت تسهیلات به آسیب دیدگان سیل در فارس

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از افزایش وام روستایی برای بازسازی واحد های خسارت دیده از سیل به 200 میلیون تومان اطلاع داد.

6 اردیبهشت 1401

شرایط سبد سهام عدالت در 20 دی

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

26 بهمن 1400

تنوع عرضه تالار صادراتی در بورس کالا؛ 17 آذر

خبرگزاری خبرنگاران- تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه 17 آذر، میزبان عرضه 20 هزار و 500 تن قیر، 4 هزار و 4 تن سبد میلگرد مخلوط، 315 تن پلی وینیل کلراید ((PVC و 260 تن اسیدنیتریک است.

21 دی 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز دوشنبه 24 خرداد 1400

شاخص بورس بعد از دو روز به فرایند صعودی برگشت و نقشه بازار کار خود را با رنگ سبز آغاز کرده است. خودرویی ها و پالایشگاه لیدر بازار سرمایه هستند و شاهد افزایش چشمگیر تقاضا در این دو گروه هستیم. بعد از گذشت 30 دقیقه از آغاز معاملات شاخص کل حدود هفت هزار واحد...

26 تیر 1400

معرفی چند روستای خوش آب و هوا در فصل بهار

شما می توانید به روستایی بروید که هنوز مردمانش به همان سبک و سیاق گذشته زندگی می نمایند و با وسایل ارتباطی امروزی آشنایی زیادی ندارند یا حتی می توانید روستایی را برای گردش انتخاب کنید که مردمانش هنوز در خانه های صخره ای زندگی می نمایند.

4 اردیبهشت 1400

نصب کاشی استخری چگونه است؟ مراحل و نکاتی اجرایی آن

نصب کاشی استخری اگر به درستی انجام گردد می تواند هم به زیبایی و هم به عملکرد طولانی مدت استخر یاری کند. این مهم، تعمیرات در آینده را کاهش می دهد و از هزینه های جانبی نیز می کاهد. نصب کاشی استخری دو کاربرد عمده دارد، یکی اینکه به زیبایی استخر یاری می نماید...

20 بهمن 1399

اشتباهات رایج انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه

یکی از بدترین اشتباهات برای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه این است که فکر می کنند لباس سایز بزرگ Plus Size باید خیلی گشاد باشد!

27 آبان 1399