هوش مصنوعی

سربازان سیاه پوست هیتلر شگفتی ساز شدند ، عکس

ادوبی فایرفلای (Adobe Firefly) ابزار هوش مصنوعی شرکت ادوبی، تصاویری سربازان آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را سیاه پوست به تصویر کشید تا پس از جمنای گوگل (Gemini) به آخرین ابزار هوش مصنوعی تبدیل شد که مورد نقدها عمومی قرار می گیرد.

2 فروردین 1403

موبایل مخصوص هواداران موسیقی

شرکت چینی نوبیا از یک موبایل متمرکز بر موسیقی به نام نوبیا موزیک رونمایی نموده است.

9 اسفند 1402

کشتی سوار بر کشتی، این غول 110 هزار تن بار جا به جا می نماید، عکس

عصر ایران نوشت: بوکا ونگارد برای حمل تاسیسات نفتی و گازی دریایی طراحی شد، اما توانایی حمل کشتی های دیگر و استفاده به عنوان تاسیسات حوضچه خشک دریایی را نیز دارد.

9 دی 1402

راهنمای کامل خرید در بلک فرایدی خبرنگاران ؛ برترین تجربه با برترین قیمت

بلک فرایدی (black friday) یا آدینه سیاه یکی از جذا بترین روزها در سراسر دنیاست. تقریبا تمام فروشگاه ها محصولات خود را با تخفیف های باورنکردنی می فروشند و مردم برای استفاده از این تخفیف ها صف می کشند. البته مراجعه حضور به فروشگاه در بلک فرایدی کمی سخت است. کلنجار...

25 آبان 1402

باشگاه های فوتبال اگر حیوان بودند؛ از استقلال تا رئال

ابزارهای فراوری تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی این قابلیت را دارند که با درهم آمیختن تصاویر و ایده های مختلف، تصاویر تازه ای فراوری نمایند که گاهی شاید شبیه تخیلات خود ما یا حتی مجذوب کننده تر از آن ها باشند.

6 شهریور 1402

تاریخ معرفی آیفون 15 معین شد ، قیمت این سری چقدر است؟

شرکت اپل سری آیفون 15 خود را در روز 13 سپتامبر (22 شهریور) معرفی خواهد نمود.

13 مرداد 1402

شکلِ چهره تکان دهنده انسان در سال 3023

پیش بینی تغییرات چهره انسان در هزار سال آینده بسیار پیچیده است و به علت تأثیرات متعدد و پیوسته از جمله تکامل انسان، فناوری، محیط زیست، فرهنگ و سایر عوامل اجتماعی و مالی، این پیش بینی ها با احتمال زیاد نادرست خواهند بود.

13 تیر 1402

فراتر از متن: مدل هوش مصنوعی یا یادگیری از 80 ساعت ویدئو ، در حال یادگیری زبان اشاره است

برای افراد ناشنوا و کم شنوا، فناوری تشخیص صدا مانند الکسا و سیری کاربردی نیست. پس محققان از هوش مصنوعی برای توسعه ابزاری استفاده کرده اند که زبان اشاره را به متن تبدیل می کند و به طور بالقوه باعث افزایش دسترسی پذیری ابزارهای اینترنتی هوشمند برای جامعه...

4 خرداد 1402

عمر مفید گوشی های آیفون چقدر است؟

شاید برایتان سوال شده باشد که گوشی آیفون چند سال کار می نماید و عمر مفید آن چقدر است؟ در ادامه همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

13 دی 1401

گجت پوشیدنی با فناوری خودران نابینایان را هدایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خودروهای خودران به طور معمول از دوربین هایی برای جلوگیری از برخورد با یکدیگر یا عابران پیاده استفاده می نمایند.

7 اردیبهشت 1401

گیتار هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ، با هدف سنجش بازار پسندی و یاری به پروژه هایی که ارزش پیشرفت دارند، پرده از پروژه های جدیدی برداشته است.

7 اسفند 1400

ابزار تازه توئیچ برای شناسایی کاربران متخلف

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ابزار یادشده که ابزار شناسایی کاربران مشکوک نام دارد، با مشخص کردن کاربران متخلف که به دلایل مختلف از کانال های گوناگون بازی حذف شده اند به مدیران و خالقان کانال ها امکان می دهد تا در مورد ورود یا عدم ورود این افراد...

12 بهمن 1400

پایه مانیتور با لامپ ضدعفونی کننده عرضه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در چین، فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در این کشور راکد شده و از سوی دیگر فروش ماسک و گجت های مخصوص استرلیزه کردن رونق گرفته است.

20 فروردین 1399

تغییر شیوه موتور های جستجو در سال 2020 ، عکس بدهید و اطلاعات بگیرید

رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزار هایی برای تحقیق و پیدا کردن محصولات هستند، ابزار هایی که از Google نیز فراتر رفته اند.

4 اسفند 1398

حمایت نظام بانکی از زیست بوم نوآوری شتاب می گیرد

رئیس کل بانک مرکزی از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و فعالیت های اجرا شده جوانان کارآفرین مستقر در کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

5 بهمن 1398

کارگران از هوش مصنوعی استقبال می نمایند

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، بیش از نیمی از کارمندان ترجیح می دهند به جای مدیر خود با ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی ارتباط برقرار نمایند.

7 آذر 1398