از این خودروی فوق لوکس انگلیسی، فقط 8 دستگاه ساخته خواهد شد ، عکس

به گزارش وبلاگ عکس 94، چین آماده استقبال از سال اژدها در 10 فوریه است و تنها هشت نفر یک SUV لوکس برای مطابقت با این رویداد قابل توجه خواهند داشت. ما در خصوص رنجروور دراگون ادیشن 2024 که به وسیله تیونر بریتانیایی Overfinch تغییر یافته، صحبت می کنیم. این نسخه ویژه، سال نو را با چندین ویژگی سفارشی جشن می گیرد.

از این خودروی فوق لوکس انگلیسی، فقط 8 دستگاه ساخته خواهد شد ، عکس

امیرمسعود عابدین: جدیدترین رنجروور تغییر یافته به وسیله اورفینچ، از پروژه های رولزرویس الهام می گیرد که در آن، یک مدل از کولینان و سه مدل از فانتوم با مضمون اژدهای چینی رونمایی شد.

نمای بیرونی دارای تزئینات فیبر کربنی برای ورودی های سپر و جلوپنجره، همراه با ادوات آیرودینامیکی برای سپرها و رکاب های جانبی است. این SUV بر روی رینگ های 24 اینچی Overfinch Vortex سوار می گردد که دارای طراحی هیپنوتیزم کننده و نمادهای اژدها در مرکز هستند.

با ورود به داخل خودرو، گرافیک چینی اژدها را می توانید روی صندلی های روکش شده، داشبورد، کنترلر دنده و کنسول میانی پیدا کنید. علاوه بر این، پلاک های شماره دار Dragon Edition 1/8 روی پایه کنسول وسط و رکاب های کناری نورانی، انحصاری بودن این خودرو را نشان می دهند.

البته، هر مالک می تواند رنگ دلخواه خود را برای روکش های چرم انتخاب کند. نسخه دراگون می تواند بر اساس تریم های رنجروور SV و اتوبیوگرافی 2024 باشد. هیچ تغییری در عملکرد و پیشرانه خودرو وجود ندارد.

Overfinch تنها 8 نمونه از این مدل را با قیمت 250 هزار دلار برای هر کدام فراوری خواهد نمود. در حالی که SUV اصلاح شده مطمئنا برای خریداران چینی مجذوب کننده تر خواهد بود، نمونه های ساخته شده برای مشتریان جهانی Overfinch در دسترس هستند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ عکس 94 مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "از این خودروی فوق لوکس انگلیسی، فقط 8 دستگاه ساخته خواهد شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این خودروی فوق لوکس انگلیسی، فقط 8 دستگاه ساخته خواهد شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید