ببینید؛ بازی نقش آفرینی Dynasty Warriors M برای موبایل معرفی گردید

به گزارش وبلاگ عکس 94، کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) به تازگی از بازی اکشن نقش آفرینی Dynasty Warriors M برای اندروید و iOS رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی نقش آفرینی Dynasty Warriors M برای موبایل معرفی گردید

سری هک اند اسلش Dynasty Warriors بر اساس دوره تاریخی سه پادشاهی در تاریخ چین ساخته شده است که یکی از شناخته شده ترین مجموعه های کوئی تکمو محسوب می گردد که در سال 1997 از پلی استیشن 1 کار خود را شروع نموده است. به طور کلی 9 نسخه شماره دار اصلی از این سری منتشر شده که هر کدام معمولا نسخه های پیشرفته تری مانند Xtreme Legends را دریافت نموده که حالت های بازی تازه را به آن ها اضافه نموده اند. اکنون، این سری محبوب در حال توسعه به بازی های موبایلی است.

بازی تازه سری که Dynasty Warriors M نام دارد و بر اساس Dynasty Warriors 9 ساخته شده، با همکاری توسعه دهنده مشهور بازی های موبایل یعنی نکسون (Nexon) و ترکیب ژانر هک اند اسلش با گیم پلی مدیریت شهر منتشر خواهد شد. این بازی شامل ریزتراکنش هایی برای آیتم های درون بازی می گردد، اما به نظر می رسد که دارای سیستم گاچا (Gacha) مشابه گنشین ایمپکت نخواهد بود

لازم به ذکر است که تازهترین حمله کوئی تکمو به بازار موبایل با Dynasty Warriors، اولین باری نیست که این سازنده این مجموعه را روی پلتفرم های قابل حمل می آورد و در گذشته شاهد پورت های مختلف برای پلی استیشن پرتابل، پلی استیشن ویتا، گیم بوی ادوندس و نینتندو دی اس بوده ایم. بعلاوه یک اسپین آف با عنوان Dynasty Warriors Next به صورت انحصاری روی ویتا منتشر شده است.

بازی موبایلی Dynasty Warriors در حالی عرضه می گردد که این سری طولانی مدت همچنان به حوزه های تازه منشعب می گردد. کوئی تکمو اغلب در پی همکاری با استودیوهای دیگر برای توسعه بازی های سری Warriors بوده و قبلا با نینتندو روی سری های Hyrule Warriors و Fire Emblem Warriors کار می کرد. این سازنده بعلاوه چندین اسپین آف Dynasty Warriors با موضوع انیمه ساخته است که شامل سریال های مهمی مانند وان پیس و برزرک می گردد.

بازی Dynasty Warriors M در بعضی از منطقه ها جنوب شرقی آسیا نظیر تایلند، فیلیپین، مالزی و اندونزی عرضه شده و قرار است که در زمستان 2023 در سراسر دنیا منتشر گردد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

تریلر Oath of the Peach Garden

تریلر Confusion at the Capital

تریلر The Battle of Hulao Gate

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی نقش آفرینی Dynasty Warriors M برای موبایل معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی نقش آفرینی Dynasty Warriors M برای موبایل معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید