سازندگان هیلو به فکر تغییر موتورپایه بازی به آنریل انجین هستند

به گزارش وبلاگ عکس 94، بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) را می توان مهم ترین عنوان کنسول های ایکس باکس دانست. این بازی با قسمت چند نفره بسیار خوب و رایگان توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال اینطور که به نظر می رسد شرکت سازنده بازی هیلو اینفنیت، 343، تصمیم گرفته تا موتور بازی سازی این بازی را تغییر دهد.

سازندگان هیلو به فکر تغییر موتورپایه بازی به آنریل انجین هستند

در حال حاضر هیلو اینفینیت از موتور اسلیپ اسپیس (Slipspace) استفاده می نماید. موتوری که به وسیله خود شرکت 343 ساخته شده و برای این شرکت ارزش زیادی دارد. حال امکان دارد که 343 این موتور را کنار گذاشته و از موتور پایه بازی سازی معروف شرکت اپیک به نام آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) استفاده کند. این موضوع به وسیله منابع بسیار زیادی تأیید شده و به همین علت احتمال آن زیاد است. یکی از نکاتی که اشاره شده این است که لزوماً هیلو اینفینیت قرار نیست از آنریل استفاده کند. بلکه امکان دارد اینفینیت همچنان از اسلیپ اسپیس استفاده نموده ولی عناوین بعدی هیلو روی آنریل انجین ساخته شوند.

شایعه تعویض موتور هیلو از اینجا آغاز شد که یکی از سازندگان اینفینیت در حال ساخت یک حالت (Mode) تازه برای این بازی است. این حالت به احتمال زیاد به سبک بتل رویال بوده و با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته شده است. البته هنوز اطلاعات رسمی ای در خصوص حالت تازه هیلو منتشر نشده است.

اینکه 343 خود بازی اینفینیت را روی موتور آنریل بگذارد دور از انتظار است. به علت اینکه باید کارهای زیادی را انجام دهد و 343 برنامه های بیشتری برای بازی خود دارد. با این حال با اطمینان می توان گفت که حالت تازه اینفینیت روی این موتور خواهد بود. پس به طور کلی احتمال عرضه عناوین بعدی هیلو روی آنریل انجین 5 بسیار بیشتر است.

اسلیپ اسپیس برای 343 اهمیت زیادی دارد. به علت اینکه این موتور برای بازی هیلو اینفینیت ساخته شد و علت اینکه ساخت این بازی 6 سال طور کشید هم همین بود. حال استفاده از یک موتور معروف مثل آنریل می تواند مسائل زیادی را برای 343 حل بکند. این شرکت یک تعهد 10 ساله برای بازی اینفینیتی دارد. حال تنها بعد از گذشت 1 سال این سؤال مطرح است که 343 از پس این کار بر می آید یا نه. هواداران اینفینیت از روند عرضه محتوا برای این بازی راضی نیستند.

343 به طور دائم عرضه محتوای اضافه را با تأخیر روبرو نموده و نظم زیادی در ارائه آن ها ندارد. عرضه خود بازی با تأخیر روبرو شد و از طرفی پس از آن نیز اصلاً 343 خوب عمل نکرد. برای مثال حالاتی مثل فورج (Forge) از ابتدا در بازی وجود نداشته و هنوز هم به آن اضافه نشده است. عرضه فصل سوم اینفینیت نیز با تأخیر روبرو شده که باعث عصبانیت بیشتر هواداران شده است. حال باید دید که 343 در ادامه چه خواهد نمود.

منبع: GameSpot.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان هیلو به فکر تغییر موتورپایه بازی به آنریل انجین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان هیلو به فکر تغییر موتورپایه بازی به آنریل انجین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید