اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس به زودی حذف می گردد

به گزارش وبلاگ عکس 94، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) به تازگی اعلام نموده که قرار است به پلن Friends & Family سرویس گیم پس خاتمه دهد.

اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس به زودی حذف می گردد

این اشتراک از ماه فوریه امسال در هشت کشور به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته بود و به اعضای سرویس گیم پس اجازه می داد تا مزایای این سرویس را با حداکثر چهار دوست یا اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارند. یکی از سخنگویان مایکروسافت در این باره گفته است:

در حال حاضر تعیین نیست که آیا مایکروسافت میخواهد در نهایت طرح Friends & Family را در بازارهای بیشتری عرضه کند یا اینکه به طور کلی قیمت و مزایای آن را تغییراتی دهد. لازم به ذکر است که به کسانی که این پلن را خریداری نموده اند، سرویس گیم پس آلتیمیت به عنوان تشکر از مشارکت آن ها داده خواهد شد. طبق گفته ها به نظر می رسد که هر کدام از اعضای اصلی و فرعی سرویس ذکر شده، کد گیم پس آلتیمیت را دریافت خواهند کرد.

اخبار مربوط به خاتمه طرح Friends & Family در ماه آگوست، مدتی کوتاه پس از آن منتشر شد که مایکروسافت قیمت کلی ماهانه سرویس گیم پس را افزایش داد. در این راستا قیمت سرویس گیم پس آلتیمیت از 14.99 دلار در ماه به 16.99 دلار (14.99 یورو / 12.99 پوند) رسیده است. از طرفی قیمت گیم پس استاندارد برای کنسول نیز از 9.99 دلار در ماه به 10.99 دلار (10.99 یورو / 8.99 پوند) افزایش یافته است. خوشبختانه مایکروسافت قیمت سرویس گیم پس را روی رایانه های شخصی تغییر نداده است.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس به زودی حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس به زودی حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید