کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی به وسیله بانوی کردستانی

به گزارش وبلاگ عکس 94، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان ازکسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به وسیله سیده ژینو حسینی مهارت آموخته این استان در رشته آشپزی اطلاع داد.

کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی به وسیله بانوی کردستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ عکس 94 از سنندج،سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: فاز اول نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به صورت غیر متمرکز از مهر ماه امسال به میزبانی 13 استان کشور در حال برگزاری است که این دوره از مسابقات از 22 تا 24 مهر ماه امسال در رشته آشپزی به میزبانی استان مازندران و با حضور 18 نفر از منتخبان استانی این رشته برگزار گردید.

احمدی ادامه داد: در این دوره از مسابقات سیده ژینو حسینی مهارت آموخته منتخب کردستان در رشته آشپزی با حضور در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت و کسب 716 امتیاز پس از شرکت کنندگانی از استان های مازندران، فارس و گیلان دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

او یادآور شد: مسابقات ملی مهارت فرصتی ارزشمند در راستای شکوفایی استعداد های جوانان کشور و رسیدن به قله های افتخار در مسابقات جهانی است.

فاز اول نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و کردستان از 22 مهر امسال با حضور 170 رقابت کننده شروع شده است.

در این مرحله از مسابقات، استان مازندران میزبان رشته های قنادی و آشپزی، استان کرمان میزبان رشته های تراش و فرز CNC، طراحی مهندسی مکانیک و تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین، استان سیستان و بلوچستان میزبان رشته جواهرسازی، استان فارس میزبان رشته فناوری گرافیک و راه حل های نرم افزاری برای تجارت و استان کردستان میزبان رشته توسعه فناوری های موبایل است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی به وسیله بانوی کردستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب دیپلم افتخار نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته آشپزی به وسیله بانوی کردستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید