استارتاپ

شاهکار نو ژاپنی، ربات غول پیکر شبیه به یک شخصیت کارتونی، عکس

فارس نوشت: استارت آپ Tsubame Industries مستقر در توکیو، یک ربات چهار چرخ با ارتفاع 4.5 متر ساخته است که شبیه موبایل سوت گاندام انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است و علاقه مندان می توانند با 3 میلیون دلار آن را بخرند.

10 مهر 1402

تصاویر ، از ساحل تا بیابان با میکرو کمپر استثنایی رد گکو ، سبک، راحت، ایمن و مستحکم

رد گکو تی دی ایکس (Red Gecko TDX) مینی کمپر کاملا تازه که برای شاسی بلندهای کوچکی مانند سوزوکی جیمنی بهینه شده، یک خودروی قدرتمند آفرود است که آماده ماجراجویی در سراسر آفریقای جنوبی و حتی فراتر از آن است.

30 تیر 1402

آموزش صنایع دستی در کتابخانه های عمومی زنجان

سید سعید صفوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: کتابخانه ها مراکز فرهنگی هستند که از ظرفیت بالایی برای برگزاری برنامه های متعدد برخوردارند.

17 اردیبهشت 1402

راه اندازی شبکه شتابدهی فناوری های نوین کشاورزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در نخستین رویداد فناوری های نوین کشاورزی که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی(تات) و معاون باغبانی وزیر جهادکشاورزی برگزار گردید، 12 تفاهم نامه همکاری از جمله تفاهم...

27 مرداد 1401

تجاری سازی علوم انسانی در رویداد ملی جغرافیا

موسسه جغرافیای دانشگاه تهران رویداد ملی جغرافیا را با هدف تبدیل علم به کسب وکار و فراوری ثروت در رشته های علوم انسانی برگزار می نماید.

16 خرداد 1401

گجت پوشیدنی با فناوری خودران نابینایان را هدایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، خودروهای خودران به طور معمول از دوربین هایی برای جلوگیری از برخورد با یکدیگر یا عابران پیاده استفاده می نمایند.

7 اردیبهشت 1401

رویداد رقابت استارتاپیاینوتکس پیچدر تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، در این دوره از رویداد اینوتکس پیچ، بیش از 200 تیم استارت اپی ثبت نام نموده اند که از بین این تیم ها و براساس داوری مقدماتی، 18 استارت آپ به رقابت حضوری در استان تهران راه یافته اند.

2 اردیبهشت 1401

گیتار هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ، با هدف سنجش بازار پسندی و یاری به پروژه هایی که ارزش پیشرفت دارند، پرده از پروژه های جدیدی برداشته است.

7 اسفند 1400

آشنایی با نئو بانک های جهان

نئوبانک (Neobank) نوعی بانک دیجیتالی است که از طریق استارت آپ های فعال در حوزه تکنولوژی های مالی راه اندازی می شود، هیچ شعبه فیزیکی ندارد، کاملا آنلاین بوده و تنها راه ارتباطی با آن گوشی شما است.

14 مرداد 1400

اپل طراح پرسابقه مک بوک را به افشای اسرار تجاری متهم کرد

شرکت اپل از کارمند سابق خود به اتهام فروش اسرار تجاری و جزئیات محصولات عرضه نشده به یک خبرنگار شکایت نموده است. سایمون لنکستر یکی از طراحان محصول شاغل در اپل بوده است.

14 فروردین 1400

اولین دوره بوت&zwnjکمپ تخصصی برنامه&zwnjنویسی برگزار می&zwnjشود

مکتب شریف به عنوان کارگزار تخصصی منابع انسانی مستقر در پارک فناوری پردیس، اولین دوره بوت کمپ برنامه نویسی را با حمایت پارک برای شرکت های عضو برگزار می کند.

17 دی 1399

نقش فناوری اطلاعات در توسعه تجارت خارجی، رمز ارز ها فرصتی برای دور زدن تحریم

استفاده از ارز دیجیتال در شرایط تحریمی می تواند به تعاملات پولی و بانکی کشور در تجارت بین الملل و دور زدن تحریم ها یاری قابل توجهی کند.

2 آبان 1399

تغییر شیوه موتور های جستجو در سال 2020 ، عکس بدهید و اطلاعات بگیرید

رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزار هایی برای تحقیق و پیدا کردن محصولات هستند، ابزار هایی که از Google نیز فراتر رفته اند.

4 اسفند 1398

حمایت نظام بانکی از زیست بوم نوآوری شتاب می گیرد

رئیس کل بانک مرکزی از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و فعالیت های اجرا شده جوانان کارآفرین مستقر در کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

5 بهمن 1398

ایران آینده روشنی در طراحی و تولید خودروهای برقی دارد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در گردهمایی فناورانه صنعت خودرو اظهار کرد: توانمندی جوانان ما در تمام حوزه ها اثبات شده است، فقط باید آنها را باور کنیم.

21 آبان 1398

گردهمایی صنایع و شرکت های دانش بنیان حوزه فولاد برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد با حضور فعالان این حوزه، شرکت های دانش بنیان و فناور و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط، در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و...

8 آبان 1398

افزایش سواد رسانه ای شکاف بین نسلی را کاهش می دهد

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: سواد رسانه ای از ضروریات عصر جدید است و مردم باید به این علم برسند که با آموزش سواد رسانه ای می توانند شکاف بین نسلی را کاهش دهند.

8 آبان 1398