بند منتشرنشده قرارداد استوکس چیست؟

به گزارش وبلاگ عکس 94، جعفر برزگر| مهاجمی که انتظار می رفت با حضورش در نوک حمله پرسپولیس مسائل این تیم را در فاز هجومی برطرف کند حالا به دلیل غیبت های متوالی غیرموجه و طولانیش در تمرینات به مسائل قرمزهای پایتخت اضافه کرده است.او بعد از آخرین بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا به ایران برنگشت در حالی که در همان زمان ورزشکاران خارجی زیادی به کشورمان برگشته یا در اینجا مانده بودند. او در این باره گفته بود: پرسپولیس را ترک نکردم و در دبی بودم. با توجه به این که پروازها و مرزها به سمت ایران بسته بود، نتوانستم به ایران بازگردم، چون ویروس کرونا در این کشور شیوع پیدا کرده است. فعلاً قصدی برای سفر به ایران ندارم تا اینکه صددرصد مطمئن شوم این کشور امن است. هر شخص دیگری هم جای من بود همین کار را انجام می داد. اواسط اسفند بود که خبر دستگیری آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس به محض ورود به لندن در فرودگاه توسط پلیس دستگیر رسانه ای شد.

بند منتشرنشده قرارداد استوکس چیست؟

اما مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس در همان زمان مدعی شد که بندهایی در قرارداد با این مهاجم ایرلندی وجود دارد که اجازه هرگونه ادعایی را از او سلب خواهد کرد. ظاهرا او در ازای هر جلسه غیبت غیرموجه مبلغی حدود سه هزار دلار را باید به عنوان جریمه پرداخت کند. ضمن این که اگر هر بازی را به دلیل غیرموجه از دست دهد (که تا امروز در دو بازی حضور نداشته) 50 هزار دلار دیگر جریمه می شود. تا همین جا استوکس با غیبت در چندین جلسه تمرین و دو بازی رسمی، مبلغ قابل توجهی را باید به باشگاه خسارت پرداخت کند که البته از مبلغ قراردادش کسر می شود.

در قرارداد او بندهایی هم مثل جریمه در صورت مصاحبه علیه ارکان باشگاه، بی نظمی در تمرینات هم وجود دارد. ضمن این که باشگاه می تواند محل اسکان او را هم در صورت صلاحدید تغییر دهد.اما بندی که در قرارداد او وجود دارد و می تواند پرسپولیس را برنده پرونده استوکس کند، این است که اگر این ایرلندی 10 روز غیبت غیرموجه داشته باشد باشگاه نه تنها حق فسخ قرارداد یک طرفه را دارد بلکه می تواند غرامت هم از او بگیرد. اگر بر اساس آن چه شنیده شده و مدیران قبلی مدعی شده اند چنین بندهای محکمی در قرارداد او وجود داشته باشد، خیال باشگاه می تواند از شکایت احتمالی بازیکن خارجیش راحت باشد.

منبع: ایران ورزشی

به "بند منتشرنشده قرارداد استوکس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند منتشرنشده قرارداد استوکس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید